Aktuality -> IT Projekty - 10. 12. 2014

Obchodníci společnost ALBI budou využívat mobilní aplikaci od Unicorn Systems

Unicorn Systems vyvinul pro obchodní zástupce společnosti ALBI aplikaci, která zajistí synchronizaci dat mezi jejich mobilními zařízeními v terénu a hlavním podnikovým systémem společnosti. Řešení umožňuje například vystavit objednávku na tabletu, sledovat v terénu dodávku zboží nebo najít informace o zákazníkovi uložené v podnikovém IS.



„Nové řešení nám umožňuje být plně digitální a nahradit tak papírové katalogy. Taková aplikace, která by nám plně vyhovovala a splňovala požadavky na user experience na trhu nebyla, proto jsme se rozhodli aplikaci společně s firmou Unicorn Systems vyvinout. Klíčovými přínosy tohoto řešení jsou rychlost, úspora času a snadná dostupnost obchodních informací v rámci jedné tabletové aplikace,“ uvádí Jan Hajič, IT manager společnosti ALBI.

 

Obchodní zástupce má prostřednictvím mobilní aplikace na tabletu k dispozici informace o produktech a údaje týkající se klienta, jako jsou historie objednávek, fakturace a detaily platební disciplíny. Řešení je postaveno pro operační systém Android, prostředí .NET a na SQL databázi společnosti Microsoft. Mobilní aplikace pracuje v off-line režimu, aby spolehlivě fungovala, i pokud se obchodník nachází na území bez kvalitního pokrytí mobilním datovým signálem. Toto řešení, dodané společností Unicorn Systems, pomáhá obchodním zástupcům nejen na území České republiky, ale i na Slovensku a od příštího roku v Polsku.

 

Aplikaci vyvinula společnost iCom Vision, kterou Unicorn Systems koupil v polovině letošního roku.


 
  

- PR -

Finanční sektor mezi regulacemi, technologiemi a digitalizací

V aktuálním vydání IT Systems se věnujeme otázkám digitalizace v různých odvětvích, ale nejvíce prostoru dostala tentokrát oblast, ve které obíhají peníze. Finanční sektor totiž prochází hlubokými změnami, včetně rostoucích požadavků legislativy a zavádění nových nezbytně nutných technologií. Požádali jsme proto několik expertů z dané oblasti, aby nám digitální transformaci finančního sektoru pomohli zmapovat.

  

- PR -

Řešení N-able umožnila firmě JKC

snadno přejít na MSP model


Společnost JKC je dlouholetým dodavatelem technologií Kerio – od historických produktů WinRoute a WinRoute Pro, až po aktuální řešení Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator. Poté, co portfolio produktů Kerio přešlo pod křídla společnosti GFI Software, došlo v důsledku toho i ke změně distributora, kterým se stala společnost ZEBRA SYSTEMS. Avšak v JKC nezůstali jen u GFI a podívali se i na portfolio dalších dodavatelů distribuovaných ZEBRA SYSTEMS. A našli řešení, ve kterém vidí velký potenciál pro další rozvoj a růst společnosti.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   prosinec - 2025   
Po Út St Čt So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
567891011
RSS kanál