Aktuality -> IT Business - 4. 11. 2016

Obchod Českých Radiokomunikací vede Miloš Mastník

České Radiokomunikace (ČRA) posilují nejvyšší management společnosti. Obchodním ředitelem se stal Miloš Mastník. Jeho hlavním úkolem je řízení obchodních aktivit, včetně podpory prodeje a zákaznických řešení, ale i vedení marketingu a péče o zákazníky. Při své práci by se měl zaměřit zejména na prodej služeb infrastruktury ČRA, cloudu a nových produktů v oblasti IoT. V oblasti telekomunikací se Miloš Mastník pohybuje od roku 2000. Nejprve působil v Českém Telecomu, řadu let zastával manažerské pozice ve firmě GTS a GTS Central Europe. Dva roky pak pracoval na pozici ředitele pro firemní marketing ve společnosti T-Mobile ČR. Poslední dva roky zastával funkci ředitele pro obchod a marketing ve společnosti ČT-Telematika.



Miloš Mastník vystudoval VŠE v Praze a získal na titul MBA University of Pittsburgh. Ve volném čase se věnuje rodině – je ženatý a má tři děti, a dále sportu, zejména běhu na lyžích, cyklistice a volejbalu.


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.