Aktuality -> IT Projekty - 7. 4. 2016

O2 nasadil nový účtovací systém od Oracle

O2Mobilní operátor O2 nasadil systém Oracle Communication Network Charging and Control System pro účtování telekomunikačních služeb v reálném čase (billing) pro držitele předplacených karet. Těch je u O2 a u návazných virtuálních operátorů, u nás i na Slovensku, celkem asi 5 miliónů. V budoucnu plánuje O2 využít nové billingové řešení i pro účtování telekomunikačních služeb u svých smluvních zákazníků.



Martin Silvička Martin Silvička,
Ness Technologies

"Naším cílem bylo získat řešení, které by nám umožnilo podstatně urychlit proces zavádění nových telekomunikačních produktů a služeb v souvislosti se změnami v systému účtování. Zároveň předpokládáme výrazné snížení provozních nákladů a minimalizaci chyb v účtování služeb a případných reklamací," říká Michal Dvořák, ředitel, divize IT & Operations společnosti O2.

Projekt byl realizován ve spolupráci se společností Oracle a firmou Ness Technologies, která implementaci navrhla a realizovala. „Zhruba do jednoho roku jsme zvládli zavést moderní billingové řešení pro O2 v České republice i na Slovensku a současně i pro navázané virtuální operátory v obou zemích - Tesco Mobile, Gorila a Vinatel,“ uvedl k projektu Martin Silvička, ředitel divize Public & Communication, Ness Technologies.

 


 
  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.

  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.