facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 7. 4. 2016

O2 nasadil nový účtovací systém od Oracle

O2Mobilní operátor O2 nasadil systém Oracle Communication Network Charging and Control System pro účtování telekomunikačních služeb v reálném čase (billing) pro držitele předplacených karet. Těch je u O2 a u návazných virtuálních operátorů, u nás i na Slovensku, celkem asi 5 miliónů. V budoucnu plánuje O2 využít nové billingové řešení i pro účtování telekomunikačních služeb u svých smluvních zákazníků.



Martin Silvička Martin Silvička,
Ness Technologies

"Naším cílem bylo získat řešení, které by nám umožnilo podstatně urychlit proces zavádění nových telekomunikačních produktů a služeb v souvislosti se změnami v systému účtování. Zároveň předpokládáme výrazné snížení provozních nákladů a minimalizaci chyb v účtování služeb a případných reklamací," říká Michal Dvořák, ředitel, divize IT & Operations společnosti O2.

Projekt byl realizován ve spolupráci se společností Oracle a firmou Ness Technologies, která implementaci navrhla a realizovala. „Zhruba do jednoho roku jsme zvládli zavést moderní billingové řešení pro O2 v České republice i na Slovensku a současně i pro navázané virtuální operátory v obou zemích - Tesco Mobile, Gorila a Vinatel,“ uvedl k projektu Martin Silvička, ředitel divize Public & Communication, Ness Technologies.

 


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.