Aktuality -> IT Projekty - 7. 4. 2016

O2 nasadil nový účtovací systém od Oracle

O2Mobilní operátor O2 nasadil systém Oracle Communication Network Charging and Control System pro účtování telekomunikačních služeb v reálném čase (billing) pro držitele předplacených karet. Těch je u O2 a u návazných virtuálních operátorů, u nás i na Slovensku, celkem asi 5 miliónů. V budoucnu plánuje O2 využít nové billingové řešení i pro účtování telekomunikačních služeb u svých smluvních zákazníků.



Martin Silvička Martin Silvička,
Ness Technologies

"Naším cílem bylo získat řešení, které by nám umožnilo podstatně urychlit proces zavádění nových telekomunikačních produktů a služeb v souvislosti se změnami v systému účtování. Zároveň předpokládáme výrazné snížení provozních nákladů a minimalizaci chyb v účtování služeb a případných reklamací," říká Michal Dvořák, ředitel, divize IT & Operations společnosti O2.

Projekt byl realizován ve spolupráci se společností Oracle a firmou Ness Technologies, která implementaci navrhla a realizovala. „Zhruba do jednoho roku jsme zvládli zavést moderní billingové řešení pro O2 v České republice i na Slovensku a současně i pro navázané virtuální operátory v obou zemích - Tesco Mobile, Gorila a Vinatel,“ uvedl k projektu Martin Silvička, ředitel divize Public & Communication, Ness Technologies.

 


 
  

- PR -

Repasované notebooky: Kupte chytře a šetřete při tom přírodu

Potřebujete nový notebook, ale nechce se vám utrácet zbytečně? Repasované notebooky nabízejí výkon prémiových značek za zlomek původní ceny. Navíc jsou ekologickou volbou a všechny prošly důkladnou kontrolou. Zjistěte, proč se vyplatí vsadit právě na repasy.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.