Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 21. 4. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

NTT nabízí nemocnicím zdarma Koronabota, který lidem odpoví na základní dotazy

NTTSpolečnost NTT Czech Republic s.r.o. vytvořila speciálního chatbota, který zodpoví otázky ohledně koronavirové pandemie. Nabízí ho zdarma nemocnicím a dalším institucím. Takzvaného Koronabota využívá v současné době například Nemocnice Jičín, ale zdarma ho mohou využít všichni, kdo chtějí poskytovat návštěvníkům svých webových stránek informace o probíhající zdravotní situaci. Aplikace představuje ulehčení práce těm, kteří odpovídají na opakující se dotazy ohledně koronavirové infekce. Koronabot může poskytovat odpovědi na otázky tisícům lidí najednou.



Koronabota NTT je možné nalézt na adrese www.koronabot.cz nebo na Facebooku www.facebook.com/koronabot. Na Facebooku má Koronabot především za úkol sbírat nejčastější dotazy a neustále vylepšovat a doplňovat své odpovědi. Koronabot totiž disponuje centrální znalostní databází, která se bude neustále doplňovat a zdokonalovat na základě dotazů uživatelů. Změny v aplikaci se navíc budou automaticky propisovat do všech jejích umístění. To zajistí, že automatické odpovědi budou na všech webech stále aktuální.

Aplikace je v provozu již déle než měsíc. Koronabot lidem nejčastěji odpovídá na otázky ohledně příznaků nemoci způsobené novým koronavirem. Časté jsou také dotazy na počty nakažených a testovaných a na možnost nechat se otestovat.

Řešení je vysoce škálovatelné; zvládne obstarat nápor několika tisíc uživatelů zároveň. Mimo webové stránky lze aplikaci chatbota umístit také do messengeru na Facebooku.

„Koronabot ušetří práci našim sestřičkám a operátorům telefonické infolinky. I kdyby se pro jeho využití rozhodla jen určitá část pacientů, kteří nám volají, bude to úleva. Současná situace je vyčerpávající,“ říká Martina Vítová, staniční sestra interních ambulancí nemocnice Jičín.

Aplikace Koronabot je využitelná všude tam, kde je potřeba automatizovaně odpovídat na dotazy ke koronaviru. Využívat jej mohou například nemocnice, hygienické stanice nebo starostové, aby na svých webových stránkách odpovídali na nejčastější dotazy Aplikaci Koronabot je velice jednoduché vložit do jakékoliv webové stránky. V případě potřeby je možné požádat o pomoc s jeho zprovozněním na e-mailové adrese: cz.marketing@global.ntt.


 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.