- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
NTT nabízí nemocnicím zdarma Koronabota, který lidem odpoví na základní dotazy
Společnost NTT Czech Republic s.r.o. vytvořila speciálního chatbota, který zodpoví otázky ohledně koronavirové pandemie. Nabízí ho zdarma nemocnicím a dalším institucím. Takzvaného Koronabota využívá v současné době například Nemocnice Jičín, ale zdarma ho mohou využít všichni, kdo chtějí poskytovat návštěvníkům svých webových stránek informace o probíhající zdravotní situaci. Aplikace představuje ulehčení práce těm, kteří odpovídají na opakující se dotazy ohledně koronavirové infekce. Koronabot může poskytovat odpovědi na otázky tisícům lidí najednou.


Koronabota NTT je možné nalézt na adrese www.koronabot.cz nebo na Facebooku www.facebook.com/koronabot. Na Facebooku má Koronabot především za úkol sbírat nejčastější dotazy a neustále vylepšovat a doplňovat své odpovědi. Koronabot totiž disponuje centrální znalostní databází, která se bude neustále doplňovat a zdokonalovat na základě dotazů uživatelů. Změny v aplikaci se navíc budou automaticky propisovat do všech jejích umístění. To zajistí, že automatické odpovědi budou na všech webech stále aktuální.
Aplikace je v provozu již déle než měsíc. Koronabot lidem nejčastěji odpovídá na otázky ohledně příznaků nemoci způsobené novým koronavirem. Časté jsou také dotazy na počty nakažených a testovaných a na možnost nechat se otestovat.
Řešení je vysoce škálovatelné; zvládne obstarat nápor několika tisíc uživatelů zároveň. Mimo webové stránky lze aplikaci chatbota umístit také do messengeru na Facebooku.
„Koronabot ušetří práci našim sestřičkám a operátorům telefonické infolinky. I kdyby se pro jeho využití rozhodla jen určitá část pacientů, kteří nám volají, bude to úleva. Současná situace je vyčerpávající,“ říká Martina Vítová, staniční sestra interních ambulancí nemocnice Jičín.
Aplikace Koronabot je využitelná všude tam, kde je potřeba automatizovaně odpovídat na dotazy ke koronaviru. Využívat jej mohou například nemocnice, hygienické stanice nebo starostové, aby na svých webových stránkách odpovídali na nejčastější dotazy Aplikaci Koronabot je velice jednoduché vložit do jakékoliv webové stránky. V případě potřeby je možné požádat o pomoc s jeho zprovozněním na e-mailové adrese: cz.marketing@global.ntt.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |