Aktuality -> IT Business - 24. 1. 2020 - Zdeněk Gric

Novým distribučním manažerem Axis je Petr Hrabálek

Společnost Axis Communications oznámila, že na pozici Distribution Manager Eastern Europe nově nastoupí Petr Hrabálek (59). Na starosti bude mít tvorbu dlouhodobých distribučních strategií, řízení distribučních týmů v regionu východní Evropy a hledání nových příležitostí. Petr Hrabálek přišel do Axisu ze společnosti Davinci Travel System, kde působil na pozici Head of Sales. V dosavadní kariéře se věnoval především oblasti mezinárodního obchodu, rozvoje podnikání a marketingu v B2B sféře. Má mnohaleté zkušenosti v oblasti technologií a cestovního ruchu – 16 let pracoval ve společnosti Amadeus IT Group, jenž se zabývá globálními distribučními IT systémy.



„Společnost Axis je známá svým 100 % nepřímým obchodním modelem, proto jsme rádi, že náš regionální tým, který se stará klíčové o distributory v jednotlivých zemích, povede zkušený manager,“ říká Petr Tošner, obchodní ředitel společnosti Axis pro východní Evropu.


 
  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.

  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.