Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 5. 2005 - Karel Heinige

Nový USB adaptér Siemens Gigaset M34

Gigaset M34267.jpgSpolečnost Siemens, divize Komunikace, představila na českém trhu novinku, která usnadní telefonii přes internet pomocí softwaru Skype. USB adaptér Gigaset M34 propojuje počítač s vybranými typy bezšňůrových telefonů Gigaset, a umožňuje tak dálkové ovládání počítače. Software zaznamenává historii volání a pokud je telefonní číslo volajícího uložené, objeví se jeho jméno na displeji. Telefony schopné komunikovat s USB adaptérem Gigaset M34 jsou Gigaset C340, Gigaset CX340 isdn, Gigaset SX353, Gigaset S440, Gigaset S645 a Gigaset SL440.

S pomocí telefonu Gigaset a USB adaptéru M34 se dá v počítači spustit jakákoliv aplikace či program nebo se připojit na internet. K dalším funkčnostem patří možnost posílání SMS zpráv, telefonní seznam, který lze synchronizovat s poštovním klientem MS Outlook, filtrování příchozích volání a správce kontaktů. Instalace USB adaptéru je velmi snadná – po zasunutí adaptéru do USB slotu v PC se telefon bezdrátově připojí k počítači.
Je zajímavé, že Siemens tento adaptér představuje oficiálně až nyní. Sestavu adaptér Gigaset M34 a telefon Gigaset C340 jsem totiž našel v jednom z našich internetových obchodů minimálně před měsícem, když jsem potřeboval s něčím porovnat v recenzi cenu bezdrátového telefonu Olympia 9211 IP.

 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.