facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nový TomTom NAVIGATOR 6

TomTomNavigator6_635.jpgTomTom představuje nové integrované řešení pro PDA a mobilní telefony. TomTom NAVIGATOR 6 je ideálním řešením pro uživatele, kteří vyžadují, aby jejich PDA či mobilní telefon a navigační systém byly integrovány do jediného osobního zařízení. Uživatelé nového produktu NAVIGATOR 6 mohou využít pokrokovou softwarovou aplikaci pro stolní počítače TomTom HOME, která zjednodušuje uživatelům ovládání, stahování, ukládání a přenos dat a služeb z jejich PC do přístroje. TomTom HOME je kompatibilní s PC i MAC.

TomTom představuje regionální i evropskou verzi novinky NAVIGATOR 6. Verze Regional, která bude dostupná v České republice, poskytuje detailní mapy vybrané země či regionu a hlavní cesty vedoucí západní Evropou zajišťující bezproblémové cestování přes hranice. Verze Europe poskytuje přesnou navigaci napříč celou západní Evropou.

Mezi nové klíčové vlastnosti TomTom NAVIGATOR 6 patří:
• Kontaktní navigace na adresu v adresáři
• Plánování doby příjezdu
• Rozšířené vyhledávání Points of Interest – bodů zájmu
• Výstraha při zrychlené jízdě
• Předinstalovaná databáze radarů
• Bezpečnostní zámek
• Reálné vizuální instrukce
• Navigace pro chodce jako 2D mapa s pevnou jednou pozicí

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.