Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 11. 11. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nový software WebLytics umožňuje monitoring a real-time analýzu dat z kolaborativních robotů

WebLyticsSpolečnost OnRobot uvedla pod názvem WebLytics své první softwarové řešení pro monitoring výroby, diagnostiku zařízení a analýzu dat umožňující zvyšovat produktivitu a minimalizovat prostoje ve výrobě využívající kolaborativní roboty. Řešení WebLytics dokáže v reálném čase monitorovat výkonnost několika kolaborativních aplikací současně, sbírá data z robotů i nástrojů a transformuje je na snadno srozumitelné, vizualizované přehledy o zařízeních a aplikacích.



WebLytics umožňuje nejen eliminovat manuální sběr dat, ale poskytuje také užitečné informace o výkonnosti kolaborativní aplikace, nabízí diagnostiku zařízení v provozu, funkce upozornění a doporučení preventivní údržby tak, aby bylo možné minimalizovat nákladné odstávky robotických pracovišť.

WebLytics je kompatibilní se všemi předními značkami kolaborativních a lehkých průmyslových robotů se všemi nástroji OnRobot. Přístup k WebLytics je poskytován prostřednictvím zabezpečeného uživatelského rozhraní webového prohlížeče, který zobrazuje data OEE a uživatelem definované KPI prostřednictvím přizpůsobitelných řídicích panelů poskytujících okamžitý a transparentní pohled na výkonnost aplikací v reálném čase či na historická data.

Server WebLytics lze nasadit do lokální sítě výrobního zařízení nebo přidat do virtuální sítě propojené s robotickým pracovištěm. Shromážděná data jsou uložena na serveru WebLytics. Webový server WebLytics je vždy dostupný z lokální sítě či odkudkoliv prostřednictvím zabezpečeného připojení HTTPS.

Díky integrovanému průmyslovému standardu celkové vytíženosti zařízení OEE (Overall equipment effectiveness), identifikuje WebLytics trendy robotického pracoviště v reálném čase, včetně stavů, špiček a poruch produktivity aplikace. OEE měří procento výrobního času, který je skutečně produktivní – 100% skóre znamená, že kolaborativní aplikace vyrábí pouze dobré díly, co nejrychleji a bez prostojů. WebLytics s využitím OEE dat informuje, zda výrobní proces běží optimální rychlostí, a monitoruje a analyzuje kvalitu aplikačních cyklů, což jsou klíčové poznatky pro výrobce všech velikostí.

WebLytics reportuje využití jak robotického ramene, tak OnRobot nástrojů typu uchopovačů, kamerových systémů a senzorů, a také počet bezpečnostních zastavení a cyklů úchopů provedených během aplikace.

Dojde-li ke změnám robotického pracoviště, např. ke změně rychlosti robota nebo nastavení uchopovače, poskytuje WebLytics automatické reportování dopadu těchto změn na výkonnost aplikace. V případě výskytu anomálií v kolaborativní aplikaci, WebLytics umožňuje uživatelům analyzovat data shromážděná od robotů a nástrojů a reportovat svá zjištění prostřednictvím nastavitelných řídících panelů.

„WebLytics je první softwarové řešení poskytující data v reálném čase o kolaborativních aplikacích napříč hlavními značkami robotů. WebLytics je náš první softwarový produkt, který představuje začátek cesty společnosti OnRobot k robotickému softwaru,“ řekl k novince Enrico Krog Iversen, CEO společnosti OnRobot.

Enrico Krog Iversen
Enrico Krog Iversen


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.