facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nový software a služby IBM

Společnost IBM oznámila první sadu softwaru a služeb, které mají pomoci zákazníkům automatizovat a standardizovat způsob, jakým navrhují a integrují procesy informačních technologií (IT) – od uvolnění bezpečnostní opravy až po změnu nebo přidání serveru – napříč jednotlivými podnikovými odděleními. Na základě zkušeností IBM z tisíců zákaznických implementací přebudovávají nová řešení správy IT procesy zákazníků na spravovatelné součásti, neboli služby, a automatizují jejich integraci.

Komplexní správa procesů IT pomáhá firmám dosáhnout toho, aby jejich pracovníci byli plně soustředěni na skutečné priority, například zajištění přesných informací o stavu skladu pro obchodníky. Řešení vyvinutá za poslední rok v laboratořích IBM ve Spojených státech, Kanadě a Evropě řeší všechny aspekty správy změn, konfigurací, verzí softwaru a životního cyklu informací. Řešení postavená na middlewaru IBM Tivoli, Rational, WebSphere a DB2 navazují na inovace IBM v oblasti samočinných autonomních technologií a jsou poskytována zároveň se službami poradců, kteří pomáhají s implementací podle uznávaných postupů ITIL (IT Infrastructure Library).

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.