facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nový software a služby IBM

Společnost IBM oznámila první sadu softwaru a služeb, které mají pomoci zákazníkům automatizovat a standardizovat způsob, jakým navrhují a integrují procesy informačních technologií (IT) – od uvolnění bezpečnostní opravy až po změnu nebo přidání serveru – napříč jednotlivými podnikovými odděleními. Na základě zkušeností IBM z tisíců zákaznických implementací přebudovávají nová řešení správy IT procesy zákazníků na spravovatelné součásti, neboli služby, a automatizují jejich integraci.

Komplexní správa procesů IT pomáhá firmám dosáhnout toho, aby jejich pracovníci byli plně soustředěni na skutečné priority, například zajištění přesných informací o stavu skladu pro obchodníky. Řešení vyvinutá za poslední rok v laboratořích IBM ve Spojených státech, Kanadě a Evropě řeší všechny aspekty správy změn, konfigurací, verzí softwaru a životního cyklu informací. Řešení postavená na middlewaru IBM Tivoli, Rational, WebSphere a DB2 navazují na inovace IBM v oblasti samočinných autonomních technologií a jsou poskytována zároveň se službami poradců, kteří pomáhají s implementací podle uznávaných postupů ITIL (IT Infrastructure Library).

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.