Nový software a služby IBM

Společnost IBM oznámila první sadu softwaru a služeb, které mají pomoci zákazníkům automatizovat a standardizovat způsob, jakým navrhují a integrují procesy informačních technologií (IT) – od uvolnění bezpečnostní opravy až po změnu nebo přidání serveru – napříč jednotlivými podnikovými odděleními. Na základě zkušeností IBM z tisíců zákaznických implementací přebudovávají nová řešení správy IT procesy zákazníků na spravovatelné součásti, neboli služby, a automatizují jejich integraci.

Komplexní správa procesů IT pomáhá firmám dosáhnout toho, aby jejich pracovníci byli plně soustředěni na skutečné priority, například zajištění přesných informací o stavu skladu pro obchodníky. Řešení vyvinutá za poslední rok v laboratořích IBM ve Spojených státech, Kanadě a Evropě řeší všechny aspekty správy změn, konfigurací, verzí softwaru a životního cyklu informací. Řešení postavená na middlewaru IBM Tivoli, Rational, WebSphere a DB2 navazují na inovace IBM v oblasti samočinných autonomních technologií a jsou poskytována zároveň se službami poradců, kteří pomáhají s implementací podle uznávaných postupů ITIL (IT Infrastructure Library).

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.