Aktuality -> IT Projekty - 22. 8. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nový sklad společnosti Donoci bude řídit mySTOCK WMS

Společnost Donoci, která je jedničkou na online trhu svítidel, úspěšně nasadila systém mySTOCK WMS pro řízení svého nového skladu v Blansku, ze kterého zásobuje všechny trhy, kde působí. Nový systém, který bude řídit provoz více než 100 skladníků. je základem i pro další plánované etapy automatizace a optimalizace intralogistiky v Donoci. Systém od společnosti KVADOS tak pomůže zvládnout další růst firmy, která v průběhu 25 let vyrostlo z lokálního e-shopu na jednoho z největších hráčů s osvětlením v Evropě.



Společnost KVADOS uspěla v Donoci se svojí nabídkou nejen díky zkušenostem v oblasti WMS, ale také v automatizaci a robotizaci intralogistiky. V dalším období, po dokončení výstavby nové expediční haly, bude totiž nasazené řešení rozšířeno o dopravníkový systém a pracoviště konsolidace a balení postavené na platformě myFABER a integrováno na mySTOCK WMS. Tato modernizace přinese další zefektivnění provozu a společně s integrací poloautomatického řízení VNA vozíků Toyota zvýší výkon logistiky společnosti Donoci.

„Projekt Donoci byl pro nás velkou výzvou svým rozsahem v oblasti e-commerce. Jsem rád, že se potvrzuje správnost našeho rozhodnutí, vyvíjet jedno standardizované a konfigurovatelné řešení pro oblast WMS, kterým jsme schopni pokrývat potřeby rozsáhlé skupiny klientů,“ hodnotí projekt pan Miroslav Hampel, CEO KVADOS Group.

Miroslav Hampel
Miroslav Hampel


 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Když chytrý teploměr ohrozí celý sklad

Jaká jsou bezpečnostní rizika moderní logistiky?


Moderní logistika dnes stojí na digitálních datech a automatizovaných procesech, ať už jde o sledování skladových teplot, monitoring zásilek nebo sdílení informací s partnery. Větší přehled a rychlost sice šetří čas i náklady, ale čím více systémů spolu komunikuje, tím větší je riziko, že do nich zasáhne něco nečekaného. Jak zajistit, aby digitalizace zůstala přínosem a nestala se slabým místem celé firmy?