- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (16)
- Cloud computing (IaaS) (20)
- Cloud computing (SaaS) (43)
- CRM (55)
- EAM (17)
- ECM - správa obsahu (23)
- Ekonomické systémy (64)
- ERP (85)
- HRM (39)
- ITSM (4)
- MES (26)
- Řízení výroby (53)
- WMS (22)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (24)
- Dodavatelé CRM (45)
- Dodavatelé DW-BI (49)
- Dodavatelé ERP (79)
- Informační bezpečnost (37)
- IT řešení pro logistiku (44)
- IT řešení pro stavebnictví (37)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (43)















Nový rezervační systém pracovních míst z dílny Unicornu
Společnost Unicorn Systems uvedla na trh nový rezervační systém pracovních míst Bookigy. Reaguje tak na aktuální potřebu mnoha firem a organizací, které dnes musí řešit rychle se měnící požadavky na bezpečnou a efektivní obsazenost kancelářských prostor. Využití samotné aplikace je však mnohem širší, dá se aplikovat i pro rezervaci parkovacích míst, či služebních vozidel.


Současná situace nutí firmy sídlící v administrativních budovách přehodnocovat své postoje k využívání kancelářských prostor. Drtivá většina firem přešla na plnou nebo částečnou práci z domu a předpokládá se, že tento trend bude přetrvávat do určité míry i v budoucnu.
Ředitel Unicorn Systems SK, Richard Schwartz, situaci přibližuje: „Jsem přesvědčen, že část práce v kancelářích zůstane. Člověk je tvor společenský a dlouhodobá izolace zaměstnanců neprospívá produktivitě práce a tím pádem ani firmě samotné. Průzkumy však ukazují, že po krizi plánuje až 74 % společností ponechat možnost pracovat z domova některým svým zaměstnancům a že velká část zaměstnanců se bude chtít vrátit do kanceláře víceméně jen na část pracovního týdne. Bookigy umožňuje svým uživatelům rezervovat si pracovní prostor pro sebe, jinou osobu nebo celý tým na datum a čas, který opravdu potřebují. Intuitivní ovládání, bezúdržbový provoz v cloudu a sdílení pracovních míst podporují koncept inteligentní kanceláře, což vede k optimalizaci využívání pracovních prostorů i z pohledu finančních nákladů. Součástí Bookigy jsou i manažerské přehledy a statistiky,“ dodává.
Rezervační systém Bookigy již využívají někteří klienti společnosti Unicorn, například Orange Slovensko. „Efektivnější využívání našich administrativních prostor s důrazem na snižování provozních nákladů a zároveň udržení jejich vysokého standardu je dlouhodobá úkol týmu Facility. Proto rozhodnutí přinést našim zaměstnancům moderní a komplexní aplikaci na rezervování si pracovního místa bylo přirozeným vyústěním momentální situace,“ uvedla Zora Turčányiová, Facility Manager společnosti Orange Slovensko.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
23.3. | IT Security Workshop |
25.3. | Python Day ONLINE 2021 |
7.4. | Bankovní identita |
22.4. | ALVAO Inspiration Day 2021 |
20.5. | DIGITAL TRUST & PAPERLESS |
Formulář pro přidání akce
17.3. | Webinář: Automatizace a digitalizace HR oddělení |
18.3. | Jak se dá kouzlit v systémech DMS/ECM? |
31.3. | Webinář: Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře?... |