Aktuality -> Hardware - 31. 7. 2007

Nový projektor ViewSonic pro vzdělávací trh

PJ678_h_731.gifViewSonic přináší cenově dostupný LCD projektor pro vzdělávací trh. Model PJ678 je schopen svítit 2500 lumeny při nativním rozlišení 1024×768 bodů (XGA). Disponuje dvěma VGA vstupy (jeden DVI s HDCP podporou a přibaleným DVI-VGA adaptérem), což dovoluje současné připojení dvou počítačů. Extra VGA výstup umožňuje simultánní reprodukci promítaného obrazu na dalším monitoru, což se hodí při prezentaci umístěné za zády prezentujícího. Další možnosti propojení skýtá komponentní, S-Video a kompozitní vstup.

Short-throw čočka dovoluje dosáhnout velkých rozměrů promítaného obrazu i při krátké projekční vzdálenosti. Díky jednotlačítkové instalaci a vertikální keystone korekci je nastavení jednoduché i pro uživatele začátečníky.
Funkce Eco mode dokáže prodloužit životnost lampy až na 3000 hodin a redukuje hlučnost přístroje na 29 decibelů.

Technické parametry
Technologie: 3× 0,63" LCD
Jas: 2500 ANSI lm
Kontrastní poměr (typ.): 600 : 1
Nativní rozlišení: 1024×768 bodů
Poměr stran zobrazení: 4:3 nativní, 16:9
Hlučnost Normal/Eco mode: 34 dB/29 dB
Konektory: 2× VGA, 1 prostřednictvím DVI-I (DVI-VGA adaptér přibalen, HDCP povoleno); kompozitní video; S-video; komponentní video; audio
Hmotnost: 3,1 kg
Speciální vlastnosti: Short-throw čočka, Eco mode, audio
Doporučená koncová cena: 22 500 Kč (vč. DPH)
Dostupnost: září

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.