facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nový navigační software Dynavix 10

Společnost Dynavix vydává nový navigační software Dynavix 10 pro jednoúčelová navigační zařízení. Tato verze přináší uživatelům nejen nové funkce, ale také zdokonalené vlastnosti uživatelského prostředí aplikace. Společnost Dynavix zde vychází ze své aplikace pro iPhone a iPad. I v nové verzi mohou uživatelé nadále využívat populární navigační vlastnosti Dynavix, včetně funkce Chytrá trasa, 99 % čísel popisných v ČR, hlasových povelů Pavla Lišky, navigace do jízdních pruhů a další. Verze Dynavix 10 je dostupná ve všech nově zakoupených navigacích Dynavix či při zakoupení mapové aktualizace pro navigace řady Nano a Tera. Pro uživatele starších navigací a navigace pro Windows Mobile je připravena vylepšená verze Dynavix 9 s nejnovějšími mapovými podklady.



Mezi novinky Dynavix 10 se např. řadí:

  • nové ovládání a grafické rozhraní pro uživatele
  • vylepšené inteligentní zadávání adresy
  • nastavení zvuku pro upozornění na body zájmu
  • rotace názvů ulic v mapě
  • dialog „Pomoc“ pro snadné zjištění polohy a vyhledání důležitých bodů zájmu
  • větší klávesnice pro snadnější zadávání adresy
  • navigace na křižovatku
  • nový souhrnný dialog s informacemi o cíli
  • funkce „Vezmi mě domů.“
  • indikace zaznamenávání jízdy na obrazovce auta

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.