Nový modulární systém pro e-commerce od Infosysu

InfosysPod názvem Skava Commerce uvedla společnost Infosys na trh nový modulární systém pro e-commerce, který je navržen tak, aby umožňoval implementovat nové služby e-commerce velmi rychle a jednoduše bez velkých vstupních investic. Platforma je navržena primárně pro zákazníky přistupující z mobilních zařízení, ale umožňuje působit na zákazníky napříč jednotlivými prodejními a marketingovými kanály. Infosys proto předpokládá, že kromě retailu by Skava Commerce mohla najít uplatnění i v řadě dalších oborů, kde je důležitá komunikace a interakce se zákazníky, například v bankovnictví, pojišťovnictví a veřejných službách.



Skava Commerce je produktem firmy Skava, start-upu ze Silicon Valley, který společnost Infosys koupila. Platforma Skava Commerce je složena z jednotlivých cloudových mikroslužeb, které lze nasazovat současně i jednotlivě, a to za provozu e-shopu. Mikroslužby zahrnují např. správu informací o produktu, správu uživatelů, správu objednávek, vyhledávání, ceny a nabídky, péči o zákazníky, doporučování, věrnostní programy, marketing, analytiku a reporting.

Skava

Celé prostředí lze spravovat pomocí nástroje SkavaSTUDIO způsobem, který nevyžaduje speciální technické znalosti a je určen i pro zaměstnance obchodních oddělení; k řízení platformy stačí pouze intuitivní webový nástroj. I bez podpory IT oddělení tak lze rychle publikovat nové nabídky, okamžitě reagovat na chování potenciálních zákazníků a zvýšit konverzní poměry v různých digitálních prodejních a marketingových kanálech.

Skava schéma

Zdrojový kód celé platformy i jednotlivých mikroslužeb je licencován tak, aby jej mohli použít i společnosti, které už vyvíjejí vlastní platformu. Stávající služby mohou začlenit do modulární technologie Skava.

Skava schéma

 


 
  

- PR -

AI není jen chatbot: Tovek mění dokumenty na znalosti

Umělá inteligence se stala součástí každodenní reality a většina firem dnes tvrdí, že ji nějakým způsobem využívá. Často ale jde jen o chatovací asistenty postavené na velkých jazykových modelech typu ChatGPT, Gemini, Copilot či LLaMA. Ty jsou trénovány především na otevřených datech z internetu. Tovek jde jinou cestou – zaměřuje se na to, jak AI pomůže firmám a institucím vytěžit maximum z jejich vlastních interních dat.

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.