- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Nový modulární systém pro e-commerce od Infosysu
Pod názvem Skava Commerce uvedla společnost Infosys na trh nový modulární systém pro e-commerce, který je navržen tak, aby umožňoval implementovat nové služby e-commerce velmi rychle a jednoduše bez velkých vstupních investic. Platforma je navržena primárně pro zákazníky přistupující z mobilních zařízení, ale umožňuje působit na zákazníky napříč jednotlivými prodejními a marketingovými kanály. Infosys proto předpokládá, že kromě retailu by Skava Commerce mohla najít uplatnění i v řadě dalších oborů, kde je důležitá komunikace a interakce se zákazníky, například v bankovnictví, pojišťovnictví a veřejných službách.

Skava Commerce je produktem firmy Skava, start-upu ze Silicon Valley, který společnost Infosys koupila. Platforma Skava Commerce je složena z jednotlivých cloudových mikroslužeb, které lze nasazovat současně i jednotlivě, a to za provozu e-shopu. Mikroslužby zahrnují např. správu informací o produktu, správu uživatelů, správu objednávek, vyhledávání, ceny a nabídky, péči o zákazníky, doporučování, věrnostní programy, marketing, analytiku a reporting.

Celé prostředí lze spravovat pomocí nástroje SkavaSTUDIO způsobem, který nevyžaduje speciální technické znalosti a je určen i pro zaměstnance obchodních oddělení; k řízení platformy stačí pouze intuitivní webový nástroj. I bez podpory IT oddělení tak lze rychle publikovat nové nabídky, okamžitě reagovat na chování potenciálních zákazníků a zvýšit konverzní poměry v různých digitálních prodejních a marketingových kanálech.
Zdrojový kód celé platformy i jednotlivých mikroslužeb je licencován tak, aby jej mohli použít i společnosti, které už vyvíjejí vlastní platformu. Stávající služby mohou začlenit do modulární technologie Skava.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce












