Nový modulární systém pro e-commerce od Infosysu

InfosysPod názvem Skava Commerce uvedla společnost Infosys na trh nový modulární systém pro e-commerce, který je navržen tak, aby umožňoval implementovat nové služby e-commerce velmi rychle a jednoduše bez velkých vstupních investic. Platforma je navržena primárně pro zákazníky přistupující z mobilních zařízení, ale umožňuje působit na zákazníky napříč jednotlivými prodejními a marketingovými kanály. Infosys proto předpokládá, že kromě retailu by Skava Commerce mohla najít uplatnění i v řadě dalších oborů, kde je důležitá komunikace a interakce se zákazníky, například v bankovnictví, pojišťovnictví a veřejných službách.



Skava Commerce je produktem firmy Skava, start-upu ze Silicon Valley, který společnost Infosys koupila. Platforma Skava Commerce je složena z jednotlivých cloudových mikroslužeb, které lze nasazovat současně i jednotlivě, a to za provozu e-shopu. Mikroslužby zahrnují např. správu informací o produktu, správu uživatelů, správu objednávek, vyhledávání, ceny a nabídky, péči o zákazníky, doporučování, věrnostní programy, marketing, analytiku a reporting.

Skava

Celé prostředí lze spravovat pomocí nástroje SkavaSTUDIO způsobem, který nevyžaduje speciální technické znalosti a je určen i pro zaměstnance obchodních oddělení; k řízení platformy stačí pouze intuitivní webový nástroj. I bez podpory IT oddělení tak lze rychle publikovat nové nabídky, okamžitě reagovat na chování potenciálních zákazníků a zvýšit konverzní poměry v různých digitálních prodejních a marketingových kanálech.

Skava schéma

Zdrojový kód celé platformy i jednotlivých mikroslužeb je licencován tak, aby jej mohli použít i společnosti, které už vyvíjejí vlastní platformu. Stávající služby mohou začlenit do modulární technologie Skava.

Skava schéma

 


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.