- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (21)
- Cloud computing (IaaS) (7)
- Cloud computing (SaaS) (25)
- CRM (48)
- DMS/ECM - správa dokumentů (17)
- EAM (15)
- Ekonomické systémy (66)
- ERP (84)
- HRM (27)
- ITSM (5)
- MES (31)
- Řízení výroby (45)
- WMS (23)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (24)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (39)
- Dodavatelé CRM (35)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (72)
- Informační bezpečnost (33)
- IT řešení pro logistiku (44)
- IT řešení pro stavebnictví (23)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)

















Nový modul webové aplikace eIntranet pro stavební firmy
Společnost Schindler Systems rozšířila svoji webovou aplikaci eIntranet o nový modul, který pomáhá při naplánování jednotlivých kroků realizace stavby. Každá stavba totiž potřebuje pro úspěšnou realizaci adekvátní počet pracovníků a technického vybavení. Důležitou podmínkou pro dodržení harmonogramu a efektivnost nákladů stavby ovšem není jen mít lidské a technické zdroje k dispozici, ale mít je k dispozici včas tak, aby realizace stavby navazovala a nevznikaly zbytečné prostoje. Právě v plánování a koordinaci jednotlivých kroků stavby by měl firmám pomoci modul stavby.



„Modul stavby umožňuje jednoduchým a přehledným způsobem přiřazovat na stavbu potřebné pracovníky, nástroje i stroje či vozidla,“ říká Jiří Schindler, hlavní programátor aplikace. V aplikaci si zaevidujete zaměstnance a jejich profese, stavební nástroje (vrtačky, kladiva, brusky apod.), a stavební stroje (bagr, vozík, válec atp.) či vozidla, které má firma k dispozici. Následně založíte konkrétní stavbu a nadefinujete pro ni potřebné zdroje. Poté již přiřazujete potřebné a aplikace automaticky nabízí, kteří pracovníci, nástroje či stroje jsou v daném termínu k dispozici. O přiřazení pracovníka na stavbu může být pak zaměstnanec informován prostřednictvím SMS či e-mailu. „Výhodou je, že registraci dostupných zdrojů v aplikaci provádíte jen jednou a následně je můžete využívat pro jakékoliv další plánování staveb,“ upřesňuje Jiří Schindler.
„V přehledných tabulkách se zobrazuje využití zdrojů v konkrétních termínech – můžete tak snadno zjistit, kdo je kdy a kam přiřazen či dokdy bude daný stroj obsazen,“ doplňuje Jiří Schindler. Díky aplikaci máte dokonalý přehled nejen o návaznosti a využití zdrojů v jednotlivých etapách stavby, ale také o celkové vytíženosti zdrojů – je možné si zobrazit měsíční, ale i roční přehledy.
V rámci modulu je možné nastavit různá přístupová práva pro zaměstnance – od možnosti pouhého čtení, kam je daný pracovník přiřazen, až po možnost zakládat nové stavby a přiřazovat zaměstnance.
S modulem stavby je možno zefektivnit také dopravu pracovníků na místo stavby – podle místa realizace stavby a místa bydliště pracovníků je možné naplánovat nejvýhodnější svoz a rozvoz pracovníků na místo/z místa stavby, resp. obsazení jednotlivých vozidel zaměstnanci.
Formulář pro přidání akce