- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (20)
- Cloud computing (IaaS) (7)
- Cloud computing (SaaS) (24)
- CRM (46)
- DMS/ECM - správa dokumentů (17)
- EAM (14)
- Ekonomické systémy (66)
- ERP (78)
- HRM (25)
- ITSM (5)
- MES (28)
- Řízení výroby (36)
- WMS (21)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (23)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM ... (34)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (33)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (23)

















Nový modul webové aplikace eIntranet pro stavební firmy
Společnost Schindler Systems rozšířila svoji webovou aplikaci eIntranet o nový modul, který pomáhá při naplánování jednotlivých kroků realizace stavby. Každá stavba totiž potřebuje pro úspěšnou realizaci adekvátní počet pracovníků a technického vybavení. Důležitou podmínkou pro dodržení harmonogramu a efektivnost nákladů stavby ovšem není jen mít lidské a technické zdroje k dispozici, ale mít je k dispozici včas tak, aby realizace stavby navazovala a nevznikaly zbytečné prostoje. Právě v plánování a koordinaci jednotlivých kroků stavby by měl firmám pomoci modul stavby.



„Modul stavby umožňuje jednoduchým a přehledným způsobem přiřazovat na stavbu potřebné pracovníky, nástroje i stroje či vozidla,“ říká Jiří Schindler, hlavní programátor aplikace. V aplikaci si zaevidujete zaměstnance a jejich profese, stavební nástroje (vrtačky, kladiva, brusky apod.), a stavební stroje (bagr, vozík, válec atp.) či vozidla, které má firma k dispozici. Následně založíte konkrétní stavbu a nadefinujete pro ni potřebné zdroje. Poté již přiřazujete potřebné a aplikace automaticky nabízí, kteří pracovníci, nástroje či stroje jsou v daném termínu k dispozici. O přiřazení pracovníka na stavbu může být pak zaměstnanec informován prostřednictvím SMS či e-mailu. „Výhodou je, že registraci dostupných zdrojů v aplikaci provádíte jen jednou a následně je můžete využívat pro jakékoliv další plánování staveb,“ upřesňuje Jiří Schindler.
„V přehledných tabulkách se zobrazuje využití zdrojů v konkrétních termínech – můžete tak snadno zjistit, kdo je kdy a kam přiřazen či dokdy bude daný stroj obsazen,“ doplňuje Jiří Schindler. Díky aplikaci máte dokonalý přehled nejen o návaznosti a využití zdrojů v jednotlivých etapách stavby, ale také o celkové vytíženosti zdrojů – je možné si zobrazit měsíční, ale i roční přehledy.
V rámci modulu je možné nastavit různá přístupová práva pro zaměstnance – od možnosti pouhého čtení, kam je daný pracovník přiřazen, až po možnost zakládat nové stavby a přiřazovat zaměstnance.
S modulem stavby je možno zefektivnit také dopravu pracovníků na místo stavby – podle místa realizace stavby a místa bydliště pracovníků je možné naplánovat nejvýhodnější svoz a rozvoz pracovníků na místo/z místa stavby, resp. obsazení jednotlivých vozidel zaměstnanci.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
21.2. | CIO Agenda 2023 |
22.2. | Kontejnery v praxi 2023 |
21.3. | IT Security Workshop 2023 |
25.4. | Konference ALVAO Inspiration Day |
16.5. | Trends in Automotive Logistics |
23.5. | Cloud Computing Conference 2023 |
Formulář pro přidání akce