Aktuality -> IT společnost - 10. 1. 2012

Nový marketingový ředitel Kerio Technologies

Společnost Kerio Technologies oznámila, že povýšila Martin Kaisera na pozici marketingového ředitele pro střední Evropu. Kaiser působí v pražské kanceláři a je zodpovědný za řízení marketingových aktivit propagujících produkty Kerio obchodním partnerům a koncovým zákazníkům. Kaiser povede čtyřčlenný tým a bude vůdčí silou produktového a field marketingu a public relations. Před touto pozicí pracoval Kaiser v Keriu jako marketingový ředitel pro Polsko a Rusko. Martin Kaiser vedl úspěšné vydání produktu Kerio Operator 1.1. VoIP telefonní systém Kerio Operator otevřel společnosti Kerio Technologies dveře na nové trhy a Martin Kaiser pomohl tento produkt, který se může pochlubit jednoduchostí, bezpečností a bohatou funkcionalitou, představit obchodním partnerům z oboru IT. Před Keriem pracoval Martin Kaiser jako obchodní a marketingový ředitel ve společnosti Fujitsu Siemens Computers. Hovoří čtyřmi jazyky a získal titul BSBA v obchodu a marketingu na City University of Seattle.



 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.