facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 25. 10. 2007

Nový LCD displej Acer s LED podsvitem

Acer AL1917LAcer představil nový 19" LCD displej AL1917L s technologií podsvícení LED diodami, která dosahuje vysoce realistických barev.
Displej spojuje nejnovější technická řešení s ergonomickým designem. Technologie LED podsvícení výrazně zlepšuje sytost a celkovou správu barev. Zvyšuje barevný gamut reprodukovatelných odstínů o 45 % a nabízí realistické barvy, které překračují možnosti běžných technologií, jako např. CCFL (NTSC 72 %).


Zdokonalené LED diody již dosáhly 104% reprodukce barevného prostoru NTSC, Acer však chce posunout reprodukci barev LCD na úroveň např. digitálních fotoaparátů.
Displej AL1917L s krátkou odezvou 5 ms nadchne počítačové grafiky i hráče reálným podáním bez zbytkového obrazu. Displej poskytuje kontrastní poměr 700:1 a jas 250 cd/m2.
Zobrazovací panel má v nejtenčím místě tloušťku jen 10 mm, disponuje vestavěnými reproduktory nenápadně ukrytými pod předním panelem. Acer AL1917L je vybaven digitálním rozhraním (DVI).
Výrobce na monitor poskytuje tříletou záruku typu mail-in.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.