facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 14. 9. 2010

Nový IS v Allianz pojišťovně

umožňuje rychlejší likvidaci pojistných událostí

Allianz pojišťovna zavedla do provozu nový informační systém likvidace pojistných událostí. Klientům přináší rychlejší a transparentnější likvidaci případů, pojišťovně zase možnost lépe měřit výkonnost likvidátorů a efektivněji rozdělovat škody do jednotlivých segmentů. Tento systém vyvinula pro Allianz pojišťovnu v České republice společnost Unicorn Systems. Základem nového informačního systému je projekt na zlepšení pracovních postupů v likvidaci CHEX, vyvinutý právě společností Unicorn Systems. Jeho princip vychází z inovačních technik BPM (Business Process Management - řízení obchodních procesů) a dlouholetých zkušeností Allianz při řešení pojistných škod. Umožňuje měřit výkonnost likvidátorů a detailněji sledovat postup jednotlivých případů. Řešení je založeno na platformě IBM Teamworks 6.2, mezi jejíž hlavní silné stránky patří podpora komunikace se současnými systémy Allianz pojišťovny.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?