Aktuality -> IT Projekty - 14. 9. 2010

Nový IS v Allianz pojišťovně

umožňuje rychlejší likvidaci pojistných událostí

Allianz pojišťovna zavedla do provozu nový informační systém likvidace pojistných událostí. Klientům přináší rychlejší a transparentnější likvidaci případů, pojišťovně zase možnost lépe měřit výkonnost likvidátorů a efektivněji rozdělovat škody do jednotlivých segmentů. Tento systém vyvinula pro Allianz pojišťovnu v České republice společnost Unicorn Systems. Základem nového informačního systému je projekt na zlepšení pracovních postupů v likvidaci CHEX, vyvinutý právě společností Unicorn Systems. Jeho princip vychází z inovačních technik BPM (Business Process Management - řízení obchodních procesů) a dlouholetých zkušeností Allianz při řešení pojistných škod. Umožňuje měřit výkonnost likvidátorů a detailněji sledovat postup jednotlivých případů. Řešení je založeno na platformě IBM Teamworks 6.2, mezi jejíž hlavní silné stránky patří podpora komunikace se současnými systémy Allianz pojišťovny.

 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.