Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 29. 3. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nový ekonomický systém MySmartPlace pro menší firmy

MySmartPlaceČeská firma Smart Management Advisory vyvinula software MySmartPlace, který řeší základ­ní back office aktivity menších firem. Aplikace pokrývá zaměst­naneckou a účetní agendu, evidenci majetku, ale například i systém zadávání úkolů. MySmartPlace má modulární architekturu, takže jde nasadit postupně a digitalizovat vždy jen dílčí část procesů. Software MySmartPlace funguje na základě měsíčního předplatného, jehož výše závisí na počtu využívaných modulů.



Produkt MySmartPlace vyvinula firma Smart Management Advisory, která doposud působila na poli backoffice poradenství a administrativního managementu. Původně začala vyvíjet software pro své vlastní potřeby zjednodušení, zrychlení a zpřesnění interních procesů. Později se rozhodla svoje řešení nabídnout menším podnikům pro komplexní zastřešení agendy od účetnictví, mezd a nejrůznějších bezpečnostních prověrek až po celkovou zaměstnaneckou agendu včetně majetkového systému a rozdělování úkolů.

Správa úkolůEvidence majetku

Důležitou vlastností systému je modulární architektura. „MySmartPlace má výhodu ve své flexibilitě. Pokud firma již nějaký software na část agendy používá, jsme schopni mu nasadit jen některý z chybějících modulů a napojit se na jeho stávající řešení,“ upřesňuje Lucie Češpivová, majitelka Smart Management Advisory.

Personální agendaZakázkový systém

Firma Smart Management Advisory by svým řešením chtěla oslovit menší firmy, které doposud s digitalizací váhají. „Větší společnosti jsou v tomto ohledu mnohem dál. Kromě finančního zázemí hraje svou roli i tlak ze západních trhů. Aby byly konkurenceschopné, musí zvyšovat efektivitu díky digitalizaci. Jejich digitální transformace přichází ze zahraničních centrál, jak se říká, příkazem,“ komentuje situaci Lucie Češpivová a dodává, že čistě tuzemské firmy právě v tomto směru často zaostávají: „I v dnešní době jsou více než běžná skoro úplná papírová řešení, kdy systém procesů tvoří pouze tužka a papír, účetnictví nalezneme v šanonech a krabicích od bot a řízení strategie a cash flow businessu je v lepším případě zaneseno v excelové tabulce, tedy v té nejdražší možné podobě ať už na lidské zdroje nebo na další náklady jako jsou skladovací prostory,“ dodává majitelka Smart Management Advisory.


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.