facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 22. 10. 2012

Nový Alliance & Marketing Manager společnosti SAS

Společnost SAS, dodavatel řešení a služeb Business Analytics, přijala od října do managementu Michala Holbu na pozici Alliance & Marketing Manager. Michal Holba přichází do marketingového týmu SAS s více než desetiletými zkušenostmi v oblasti B2B marketingu a prodeje v oblasti Telco a ICT. Řadu let působil na různých manažerských pozicích ve společnosti Telefonica O2, naposledy jako marketingový ředitel pro firemní zákazníky a státní správu. Své profesní zkušenosti uplatnil také ve své nedávné konzultační činnosti. Michal se ve společnosti SAS zaměří na řízení marketingového týmu s cílem posílit pozici společnosti SAS v klíčových oblastech Customer Intelligence, Fraud & Risk Management a Big Data. Jeho druhým úkolem v roli aliančního manažera bude vybudování nové sítě partnerů, se kterými se společně zaměří na získání potenciálních zákazníků z různých oblastí, například státní správy nebo utilit. Michal Holba je absolventem VŠE v Praze a Master of Project Management na University of Washington. Hovoří plynně anglicky a ve volném čase se rád věnuje rodině a sportu.



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.