facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nový 602Office 2.0 míří do českých kanceláří

Společnost Software602 začala distribuovat balík kancelářských aplikací 602Office 2, jehož součástí je univerzálně použitelná sada kancelářských aplikací OpenOffice.org. Ta je přímou konkurencí Microsoft Office v oblasti vytváření dokumentů a tabulek, analýzy dat, prezentací a grafických návrhů. Balík 602Office 2 plně nahrazuje dosavadní produkt 602PC SUITE.

V balíku 602Office 2 je kromě OpenOffice.org také oblíbený e-mailový program Thunderbird, nová relační databáze 602SQL, sada šablon právních dokumentů a bohatá obrázková galerie. Celý kancelářský balík je kompatibilní s MS Office (DOC/XLS/PPT), má export dokumentů pro Acrobat Reader (PDF) a podporuje nový standard pro výměnu elektronických dokumentů v oblasti kancelářských aplikací - Open Document Format for Office Applications (OpenDocument, ODF). Ten je založený na otevřeném formátu XML. Maloobchodní balení 602Office 2.0 stojí 1998 Kč, obsahuje tištěný manuál a CD s instalacemi pro Linux a Microsoft Windows. Součástí dodávky je i roční technická podpora. Nástupem 602Office 2 končí distribuce kancelářského balíku 602PC SUITE.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.