facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 14. 4. 2009

Nový 22" full HD monitor od LG

LG W2261V-PF je vhodný pro zájemce o zobrazovací jednotku podporující plné HD rozlišení, kterou mohou připojit k běžnému stolnímu počítači, k notebooku, ale také k přehrávači multimediálního obsahu nebo k herní konzole. Nový monitor LG má displej s nativním rozlišením 1920×1080 bodů (16:9), úhlopříčkou 22 palců, dynamickou regulací kontrastního poměru až 20 000:1, svítivostí 300 cd/m2 a rychlou odezvou 2 ms. Monitor LG W2261V-PF je vybaven D-Sub, DVI-D a HDMI konektorem. Používá zobrazovací panel typu TN s úhly pohledu 170/160 stupňů. Funkce eZ Zooming, které je přiřazeno tlačítko na monitoru, sníží rozlišení a jako lupa přiblíží konkrétní místo na obrazovce. K dispozici je také nastavení 4:3 in Wide, umožňující rychlé přepnutí monitoru do formátu zobrazení 4:3 bez deformace.

Širokoúhlý panel modelu LG W2261V-PF je obrouben černým okrajem a slabým průsvitným červeným plastem, je možné jej naklápět na elegantním černém podstavci a přizpůsobit polohu displeje potřebám uživatele. Doporučená koncová cena monitoru je 4900 Kč.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.