facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Novinky v nástroji pro týmovou spolupráci Freelo

Freelo, nástroj podporující týmovou spolupráci, komunikaci a vylepšování produktivity práce napříč obory, používá po dvou a půl letech provozu již více než 15000 uživatelů. Změny, které přicházeli postupně v průběhu první poloviny roku 2018 zásadně posunuli celou službu.



„Jednoduchost je pro nás od samého začátku na prvním místě, i tak se ale snažíme, aby byla aplikace měla všechny důležité funkce.“ říká Karel Dytrych, jeden ze tří zakladatelů Freela. „Celou službu významně posunulo spuštění mobilních aplikací pro iOS i Android. Mezi další významné posuny patří vlastní měření času, které pro většinu uživatelů plnohodnotně nahradí používání samostatných aplikací. Chceme s Freelem také učit ve firmách používat procesy. Proto lze snadno nejen zadávat opakované úkoly, ale všude se nabízí možnosti založení úkolů, projektů nebo sad dílčích kroků ze šablon.“ doplňuje.

Zmíněnými zlepšováky ale výčet novinek nekončí. Freelo v průběhu roku také zapracovalo na bezpečnosti a je tak možné zapnout např. dvoufaktorové přihlášení. Za zmínku stojí i otevřenost aplikace. Ta nekončí jen u klasického API. Do Freela je možné zasílat úkoly a podklady e-mailem, sdílet úkoly a projekty přes tajné adresy, které umožňují i vložení do vlastního webu nebo systému.

„Pokračujeme také v budování komunity kolem naší aplikace, staráme se hlavně o Facebookovou skupinu Freelo Community. Od počátku roku vydává Freelo vlastní podcast Z podpalubí. Zaslechnout v něm lze řadu praktických tipů pro řízení projektů nebo vlastního života. Mezi hosty byl např. Daniel Gamrot nebo Petr Koukal. Freelo také uspořádalo velké setkání lidí z komunity SaaS v STRV a druhé v Microsoftu.“ prozrazuje dále Dytrych.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.