facebook

Novinky v nástroji pro týmovou spolupráci Freelo

Freelo, nástroj podporující týmovou spolupráci, komunikaci a vylepšování produktivity práce napříč obory, používá po dvou a půl letech provozu již více než 15000 uživatelů. Změny, které přicházeli postupně v průběhu první poloviny roku 2018 zásadně posunuli celou službu.



„Jednoduchost je pro nás od samého začátku na prvním místě, i tak se ale snažíme, aby byla aplikace měla všechny důležité funkce.“ říká Karel Dytrych, jeden ze tří zakladatelů Freela. „Celou službu významně posunulo spuštění mobilních aplikací pro iOS i Android. Mezi další významné posuny patří vlastní měření času, které pro většinu uživatelů plnohodnotně nahradí používání samostatných aplikací. Chceme s Freelem také učit ve firmách používat procesy. Proto lze snadno nejen zadávat opakované úkoly, ale všude se nabízí možnosti založení úkolů, projektů nebo sad dílčích kroků ze šablon.“ doplňuje.

Zmíněnými zlepšováky ale výčet novinek nekončí. Freelo v průběhu roku také zapracovalo na bezpečnosti a je tak možné zapnout např. dvoufaktorové přihlášení. Za zmínku stojí i otevřenost aplikace. Ta nekončí jen u klasického API. Do Freela je možné zasílat úkoly a podklady e-mailem, sdílet úkoly a projekty přes tajné adresy, které umožňují i vložení do vlastního webu nebo systému.

„Pokračujeme také v budování komunity kolem naší aplikace, staráme se hlavně o Facebookovou skupinu Freelo Community. Od počátku roku vydává Freelo vlastní podcast Z podpalubí. Zaslechnout v něm lze řadu praktických tipů pro řízení projektů nebo vlastního života. Mezi hosty byl např. Daniel Gamrot nebo Petr Koukal. Freelo také uspořádalo velké setkání lidí z komunity SaaS v STRV a druhé v Microsoftu.“ prozrazuje dále Dytrych.


 
  

- Inzerce -

PDM pro malé a středně velké firmy

SiemensPotřebujete PDM pro malou firmu? Nebo PDM pro středně velkou firmu? A už jste uvažovali o Teamcenteru jako PDM systému pro malé a středně velké firmy?

  

- Inzerce -

Nezapomněli jste si prodloužit předplatné časopisu IT Systems?

Začátek nového roku je nejen obdobím, kdy už se pomalu začínají rozplývat mnohá novoroční předsevzetí. Je také obdobím, kdy je třeba provést řadu každoročně se opakujících činností. V případě IT manažerů a IT profesionálů by mezi nimi nemělo chybět prodloužení předplatného časopisu IT Systems.