Novell - upgrade celé infrastruktury IT najednou

Společnost Novell nabízí firmám Novell Infrastructure Bundle – unikátní možnost jak kompletně vylepšit infrastrukturu IT. Soubor produktů Novell Infrastructure Bundle vychází z technických inovací poskytnutých open source komunitou, všechny součásti jsou maximálně bezpečné a přitom vytvořené na základě otevřených standardů. Zkušenosti a globální dosah společnosti Novell garantují zákazníkům bezrizikové využívání výhod open source řešení. Novell Infrastructure Bundle je výbornou volbou pro firmy, které provozují operační systémy Windows či NetWare v různých verzích a přitom hledají bezpečnou alternativu založenou na otevřených standardech.

Novell Infrastructure Bundle obsahuje SUSE Linux Enterprise Server 9 (jako součást OES) , Novell Open Enterprise Server (OES), Novell ZENworks 7 Suite a Novell GroupWise 7 (volitelně). Novell Infrastructure Bundle si mohou zakoupit držitelé licencí na produkty Novell NetWare, GroupWise, ZENworks nebo mnoha konkurenčních technologií, včetně Microsoft Server, Red Hat Enterprise Linux a dalších. Speciální nabídku mohou využít zákazníci, kteří vlastní v dostatečném počtu licence alespoň na jeden z podporovaných produktů. Zákazník si může sám vybrat mezi licencováním na počet uživatelů či zařízení.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.