facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Novell rozšiřuje linuxová řešení pro správu

Společnost Novell oznámila, že spolupracuje se společností Microsoft na vývoji vyspělých řešení pro správu Linuxu, která zákazníkům zjednoduší správu smíšených prostředí IT. Microsoft a Novell navážou na svou stávající dohodu o technické spolupráci a budou pracovat s průmyslovými standardy a open source komponentami na standardizaci funkcí pro správu. Cílem společného úsilí je maximalizace hodnoty investic zákazníků do infrastruktury IT. Novell využije svou odbornost v oblasti správy linuxových systémů a bude s Microsoftem spolupracovat na zdokonalování produktu System Center Operations Manager 2007 Cross Platform Extensions.



Toto rozšíření nástroje Microsoft System Center Operations Manager při správě Linuxu a Unixu využívá průmyslové standardy jako WS-Management. S využitím své spolupráce se společností Microsoft, průmyslových standardů a open source softwaru plánuje Novell vyvinout vyspělou nadstavbu nástroje System Center Operations Manager 2007 pro správu Linuxu. Navíc Novell plánuje využít open source interoperabilní zprostředkovatele k rozšíření funkcí produktů Novell ZENworks pro správu Linuxu. Tato řešení správy udělají ze systému SUSE Linux Enterprise Server nejlépe spravovatelnou linuxovou distribuci na trhu.


 
Axis Talk 2021
  

- Inzerce -

Security Operations Center (SOC)

Vaše kyberbezpečnost za paušál


Nemáte zaměstnance s velmi specializovanými dovednostmi v oblasti sítí a bezpečnosti? Dále digitalizujete a adaptujete nové technologie? Do kyberbezpečnosti investujete, ale nároky narůstají? V době stále sofistikovanějších kybernetických útoků přirozeně vzrůstají nároky na udržování IT bezpečnosti. Jednoduchá řešení ale nefungují. Řešením je služba SOC (Security Operations Center), která se opírá o nejnovější technologie a zkušené specialisty.

  

- Inzerce -

Rostoucí nároky zákazníků nutně vyžadují změnu přístupu firem

Accenture Interactive přichází s modelem Business of Experience


Pandemie změnila struk­tu­ru všeho, co za­ží­vá­me: jak a co na­ku­pu­je­me, kdy a kde pra­cu­je­me, způsob, jakým ko­mu­ni­ku­je­me i spo­lu­pra­cu­je­me. Vzniká tak po­tře­ba za­mě­řit se na pro­duk­ty, služby, značky a jejich roli v životě zá­kaz­ní­ků i za­měst­nan­ců.

Helios
- inzerce -