- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Nové verze aplikací Easy Project a Easy Redmine
Pražská společnost Easy Software uvedla nové verze svých aplikací Easy Project a Easy Redmine, kterou jsou podle výrobce rychlejší a stabilnější i při velkém zatížení díky použitým technologiím. Přináší také vylepšený CRM modul, nový nástroj pro tvorbu myšlenkových map, inovovaný helpdesk nebo rychlejší vyhledávání.


Aplikace na řízení projektů Easy Project, která v nové verzi vychází pravidelně dvakrát za rok, pokrývá kompletní proces od plánování přes realizaci až po podporu v podobě helpdesku. Implementuje však i pokročilé techniky, jako je řízení rizik a zdrojů, myšlenkové mapy či Ganttův diagram. Integruje v sobě rovněž oba přístupy řízení projektů (agilní i vodopádové). Součástí aplikace je také CRM modul zaměřený na B2B segment s pokročilým řízením přístupu pro partnery a řízení partnerské sítě.
Nová verze aplikace Easy Project 11+ běží na technologiích, jako je Rails 6.1 nebo Sidekiq, a díky novým technologiím je rychlejší, stabilnější. Tím nejpodstatnějším na verzi 11+ jsou ale především dvě nové funkce. Velkým přínosem je možnost vytvářet myšlenkové mapy – tuto novinku mohou využít všechny licence a uživatelé. Druhým výrazným vylepšením je CRM modul, který se soustředí na segment B2B a umožňuje propojit obchod s řízením projektů.
Zásadní inovací prošel rovněž helpdesk, který dále rozšiřuje možnosti podpory řízení projektů a helpdesk přichází s novým rozhraním pro zákazníky – tedy koncové uživatele, kteří do systému vkládají své požadavky. Jejich počet navíc není omezen, za jednu cenu může helpdesk využívat libovolný počet koncových zákazníků.
V neposlední řadě prošlo faceliftem také vyhledávání. Je chytřejší, nabízí relevantnější výsledky a oproti předešlé verzi zhruba desetkrát zrychlilo. Využívá dynamické filtry, které okamžitě nabídnou přesnější výsledky v projektech, úkolech nebo časových záznamech.
Orientaci v projektech pak usnadňují vylepšené notifikace – místo přívalu e-mailů o každém detailu projektu dostává uživatel jeden pravidelný přehled se vším podstatným.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |