facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 27. 10. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nové verze aplikací Easy Project a Easy Redmine

Easy Project 11+Pražská společnost Easy Software uvedla nové verze svých aplikací Easy Project a Easy Redmine, kterou jsou podle výrobce rychlejší a stabilnější i při velkém zatížení díky použitým technologiím. Přináší také vylepšený CRM modul, nový nástroj pro tvorbu myšlenkových map, inovovaný helpdesk nebo rychlejší vyhledávání.



Aplikace na řízení projektů Easy Project, která v nové verzi vychází pravidelně dvakrát za rok, pokrývá kompletní proces od plánování přes realizaci až po podporu v podobě helpdesku. Implementuje však i pokročilé techniky, jako je řízení rizik a zdrojů, myšlenkové mapy či Ganttův diagram. Integruje v sobě rovněž oba přístupy řízení projektů (agilní i vodopádové). Součástí aplikace je také CRM modul zaměřený na B2B segment s pokročilým řízením přístupu pro partnery a řízení partnerské sítě.

Nová verze aplikace Easy Project 11+ běží na technologiích, jako je Rails 6.1 nebo Sidekiq, a díky novým technologiím je rychlejší, stabilnější. Tím nejpodstatnějším na verzi 11+ jsou ale především dvě nové funkce. Velkým přínosem je možnost vytvářet myšlenkové mapy – tuto novinku mohou využít všechny licence a uživatelé. Druhým výrazným vylepšením je CRM modul, který se soustředí na segment B2B a umožňuje propojit obchod s řízením projektů.

Zásadní inovací prošel rovněž helpdesk, který dále rozšiřuje možnosti podpory řízení projektů a helpdesk přichází s novým rozhraním pro zákazníky – tedy koncové uživatele, kteří do systému vkládají své požadavky. Jejich počet navíc není omezen, za jednu cenu může helpdesk využívat libovolný počet koncových zákazníků.

V neposlední řadě prošlo faceliftem také vyhledávání. Je chytřejší, nabízí relevantnější výsledky a oproti předešlé verzi zhruba desetkrát zrychlilo. Využívá dynamické filtry, které okamžitě nabídnou přesnější výsledky v projektech, úkolech nebo časových záznamech.

Orientaci v projektech pak usnadňují vylepšené notifikace – místo přívalu e-mailů o každém detailu projektu dostává uživatel jeden pravidelný přehled se vším podstatným.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.