facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 27. 10. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nové verze aplikací Easy Project a Easy Redmine

Easy Project 11+Pražská společnost Easy Software uvedla nové verze svých aplikací Easy Project a Easy Redmine, kterou jsou podle výrobce rychlejší a stabilnější i při velkém zatížení díky použitým technologiím. Přináší také vylepšený CRM modul, nový nástroj pro tvorbu myšlenkových map, inovovaný helpdesk nebo rychlejší vyhledávání.



Aplikace na řízení projektů Easy Project, která v nové verzi vychází pravidelně dvakrát za rok, pokrývá kompletní proces od plánování přes realizaci až po podporu v podobě helpdesku. Implementuje však i pokročilé techniky, jako je řízení rizik a zdrojů, myšlenkové mapy či Ganttův diagram. Integruje v sobě rovněž oba přístupy řízení projektů (agilní i vodopádové). Součástí aplikace je také CRM modul zaměřený na B2B segment s pokročilým řízením přístupu pro partnery a řízení partnerské sítě.

Nová verze aplikace Easy Project 11+ běží na technologiích, jako je Rails 6.1 nebo Sidekiq, a díky novým technologiím je rychlejší, stabilnější. Tím nejpodstatnějším na verzi 11+ jsou ale především dvě nové funkce. Velkým přínosem je možnost vytvářet myšlenkové mapy – tuto novinku mohou využít všechny licence a uživatelé. Druhým výrazným vylepšením je CRM modul, který se soustředí na segment B2B a umožňuje propojit obchod s řízením projektů.

Zásadní inovací prošel rovněž helpdesk, který dále rozšiřuje možnosti podpory řízení projektů a helpdesk přichází s novým rozhraním pro zákazníky – tedy koncové uživatele, kteří do systému vkládají své požadavky. Jejich počet navíc není omezen, za jednu cenu může helpdesk využívat libovolný počet koncových zákazníků.

V neposlední řadě prošlo faceliftem také vyhledávání. Je chytřejší, nabízí relevantnější výsledky a oproti předešlé verzi zhruba desetkrát zrychlilo. Využívá dynamické filtry, které okamžitě nabídnou přesnější výsledky v projektech, úkolech nebo časových záznamech.

Orientaci v projektech pak usnadňují vylepšené notifikace – místo přívalu e-mailů o každém detailu projektu dostává uživatel jeden pravidelný přehled se vším podstatným.


 
  

- Inzerce -

Digitální bitva o zákazníky i zaměstnance

IT Systems 11/2021Pokud bychom měli z aktuálního vydání IT Systems vypíchnout hlavní témata, upozornili bychom především na články věnované digitalizaci personalistiky, integraci podnikových aplikací, využití IT ve zdravotnictví nebo na téma bankovní identity, na kterou se díváme jak z perspektivy možného komerčního využití, tak i z hlediska její architektury a technologií, na nichž je tato moderní forma autentizace postavena. Největší prostor ovšem dostal blok článků věnovaný automatizaci zákaznické péče.

  

- Inzerce -

Jaké NPM řešení doporučují analytici z EMA?

Hybridní model práce, který se zde objevil s větším využíváním "home office" tedy práce z domova, přinesl IT týmům řadu nových výzev. Ať už v oblasti zabezpečení nebo zajištění dostupnosti důležitých aplikací, a to bez ohledu na místo jejich použití. IT specialisté se dnes musí vypořádat nejen z různorodostí síťového vybavení a infrastruktury, ale také z obtížněji vymahatelnými bezpečnostními politikami.