facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 27. 10. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nové verze aplikací Easy Project a Easy Redmine

Easy Project 11+Pražská společnost Easy Software uvedla nové verze svých aplikací Easy Project a Easy Redmine, kterou jsou podle výrobce rychlejší a stabilnější i při velkém zatížení díky použitým technologiím. Přináší také vylepšený CRM modul, nový nástroj pro tvorbu myšlenkových map, inovovaný helpdesk nebo rychlejší vyhledávání.



Aplikace na řízení projektů Easy Project, která v nové verzi vychází pravidelně dvakrát za rok, pokrývá kompletní proces od plánování přes realizaci až po podporu v podobě helpdesku. Implementuje však i pokročilé techniky, jako je řízení rizik a zdrojů, myšlenkové mapy či Ganttův diagram. Integruje v sobě rovněž oba přístupy řízení projektů (agilní i vodopádové). Součástí aplikace je také CRM modul zaměřený na B2B segment s pokročilým řízením přístupu pro partnery a řízení partnerské sítě.

Nová verze aplikace Easy Project 11+ běží na technologiích, jako je Rails 6.1 nebo Sidekiq, a díky novým technologiím je rychlejší, stabilnější. Tím nejpodstatnějším na verzi 11+ jsou ale především dvě nové funkce. Velkým přínosem je možnost vytvářet myšlenkové mapy – tuto novinku mohou využít všechny licence a uživatelé. Druhým výrazným vylepšením je CRM modul, který se soustředí na segment B2B a umožňuje propojit obchod s řízením projektů.

Zásadní inovací prošel rovněž helpdesk, který dále rozšiřuje možnosti podpory řízení projektů a helpdesk přichází s novým rozhraním pro zákazníky – tedy koncové uživatele, kteří do systému vkládají své požadavky. Jejich počet navíc není omezen, za jednu cenu může helpdesk využívat libovolný počet koncových zákazníků.

V neposlední řadě prošlo faceliftem také vyhledávání. Je chytřejší, nabízí relevantnější výsledky a oproti předešlé verzi zhruba desetkrát zrychlilo. Využívá dynamické filtry, které okamžitě nabídnou přesnější výsledky v projektech, úkolech nebo časových záznamech.

Orientaci v projektech pak usnadňují vylepšené notifikace – místo přívalu e-mailů o každém detailu projektu dostává uživatel jeden pravidelný přehled se vším podstatným.


 
  

- PR -

Jak zkrotit chaos ve firemních dokumentech

IT Systems 4/2024Dominantní částí aktuálního vydání IT Systems je příloha věnovaná kybernetické bezpečnosti, ale najdete v něm také řadu jiných témat. Věnujeme se především trendům v digitalizaci výroby, ale i problematice ESG reportingu a využití virtuální a rozšířené reality v průmyslu. Ukážeme vám také, jak zkrotit chaos ve firemních dokumentech.

  

- PR -

5+1 možností, jak a kde automatizovat procesy pomocí ERP systému

Do úspěšných firem se ERP systémy postupně „vkrádaly“ už od 90. let 20. století. Od té doby se však výrazně posunuly, takže podnikům nabízí úplně nové možnosti.