facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 20. 6. 2011

Nové tváře v Lenovu

Společnost Lenovo rozšiřila od začátku června 2011 svůj tým. Lucie Orlovská nastupuje do oddělení marketingu na pozici Senior Marketing Specialist a Josef Chvála byl jmenován na pozici SMB Sales Representative. Josef Chvála (37) bude na své pozici zodpovídat za rozvoj prodejních aktivit v prodejním kanálu zaměřeném na SMB obchodní partnery. Před nástupem do společnosti Lenovo působil v projektu Neural Networks, který se orientuje na využití nejmodernějších vědeckých poznatků inspirovaných architekturou lidského mozku v oblasti komunikace. V letech 2000 až 2010 pracoval ve společnosti Acer v České republice, později v Jihoafrické republice, kde se primárně orientoval na produktový management.



Lucie Orlovská (27) bude mít na starosti zajištění marketingových aktivit společnosti, počínaje brand a product marketingem, plánováním a koordinací kampaní a PR až po přípravu a koordinaci promoakcí. Lucie přichází do Lenova ze společnosti JCDecaux Group, kde získala zkušenosti z oblasti marketingu a obchodu. Lucie Orlovská vystudovala španělskou vysokou školu Escuela Superior de Marketing y Administración.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.