Aktuality -> IT společnost - 20. 6. 2011

Nové tváře v Lenovu

Společnost Lenovo rozšiřila od začátku června 2011 svůj tým. Lucie Orlovská nastupuje do oddělení marketingu na pozici Senior Marketing Specialist a Josef Chvála byl jmenován na pozici SMB Sales Representative. Josef Chvála (37) bude na své pozici zodpovídat za rozvoj prodejních aktivit v prodejním kanálu zaměřeném na SMB obchodní partnery. Před nástupem do společnosti Lenovo působil v projektu Neural Networks, který se orientuje na využití nejmodernějších vědeckých poznatků inspirovaných architekturou lidského mozku v oblasti komunikace. V letech 2000 až 2010 pracoval ve společnosti Acer v České republice, později v Jihoafrické republice, kde se primárně orientoval na produktový management.



Lucie Orlovská (27) bude mít na starosti zajištění marketingových aktivit společnosti, počínaje brand a product marketingem, plánováním a koordinací kampaní a PR až po přípravu a koordinaci promoakcí. Lucie přichází do Lenova ze společnosti JCDecaux Group, kde získala zkušenosti z oblasti marketingu a obchodu. Lucie Orlovská vystudovala španělskou vysokou školu Escuela Superior de Marketing y Administración.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.