Aktuality -> Analýzy - 17. 2. 2015

Nové třídění zpráv na Seznam.cz Email

může způsobit až o 70 % nižší míru otevření u e-mailových kampaní

Dne 11. února Seznam.cz Email zpřístupnil novou oddělenou složku pro příchozí poštu nazvanou „Hromadné“. Do této složky jsou automaticky řazeny veškeré newslettery či obchodní sdělení. Podle společnosti MailKit tato změna minimálně v nejbližší době ovlivní open-rate (míru otevření) e-mailových kampaní stejně jako jej ovlivnila obdobná funkce nasazená na Gmailu v loňském roce.



Statistiky u uživatelů emailingové aplikace Mailkit ukazují, že u společností, které se svými příjemci komunikují pravidelně a dávají si záležet na tvorbě personalizovaných zpráv je v současné době vidět 10% pokles v hodnotě open-rate. Oproti tomu u firem, jež komunikují nárazově nebo svá e-mailová sdělení nepersonalizují a nedávají si záležet na cílení svých kampaní, klesla hodnota open-rate dokonce až o 70 %.

 

Tímto krokem se Seznam.cz Email výrazně přibližuje funkcím Gmailu a společně s již ohlášenými pravidly pro podepisování e-mailových zpráv pomocí DKIM je nové filtrování e-mailů rozhodně přínosem, protože pro uživatele to bude znamenat výrazné snížení spamu ve schránkách a lepší orientaci v příchozí poště. Pro marketéry to bude naopak výzvou k tomu, aby se více soustředili na tvorbu e-mailových kampaní, jejich personalizaci a cílení, jen tak docílí toho, že se jejich sdělení dostane k adresátům.

 

Jaký skutečný a dlouhodobý vliv bude mít tato změna na open-rate a obecnou úspěšnost e-mailových kampaní ukáže až čas. Lze ale předpokládat, že vývoj bude stejný, jako po nasazení obdobné funkce na Gmailu, kdy se marketéři museli více soustředit na tvorbu relevantních zpráv, a díky tomu hodnoty open-rate opět začaly stoupat a dostaly se minimálně na původní hodnotu jako před změnou.


 
  

- PR -

Odkládali jste investice do ERP systému?

Nyní je dobrá příležitost to zlomit


S našimi zákazníky často řešíme otázku financování ERP systému. Jde o významnou investici a firmy proto někdy váhají, zda ji realizovat hned, nebo ji raději ještě odložit. Přitom právě ERP otevírá prostor pro další rozvoj – propojí finance, sklady, výrobu i obchod, čímž zvyšuje efektivitu i konkurenceschopnost celé firmy. Díky dotaci si dnes mohou klienti dovolit kvalitnější řešení a digitalizaci už nemusí odkládat.

 

  

- PR -

Slouží váš SIEM jak by měl?

Možná je čas přehodnotit vaši bezpečnostní architekturu


Týmy kybernetické bezpečnosti čelí stále většímu tlaku, když musí včas odhalovat hrozby a reagovat na ně v reálném čase – obzvlášť v době, kdy se doba setrvání ransomwaru v napadených systémech zkrátila z několika týdnů na pouhé dny.