facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 17. 2. 2015

Nové třídění zpráv na Seznam.cz Email

může způsobit až o 70 % nižší míru otevření u e-mailových kampaní

Dne 11. února Seznam.cz Email zpřístupnil novou oddělenou složku pro příchozí poštu nazvanou „Hromadné“. Do této složky jsou automaticky řazeny veškeré newslettery či obchodní sdělení. Podle společnosti MailKit tato změna minimálně v nejbližší době ovlivní open-rate (míru otevření) e-mailových kampaní stejně jako jej ovlivnila obdobná funkce nasazená na Gmailu v loňském roce.



Statistiky u uživatelů emailingové aplikace Mailkit ukazují, že u společností, které se svými příjemci komunikují pravidelně a dávají si záležet na tvorbě personalizovaných zpráv je v současné době vidět 10% pokles v hodnotě open-rate. Oproti tomu u firem, jež komunikují nárazově nebo svá e-mailová sdělení nepersonalizují a nedávají si záležet na cílení svých kampaní, klesla hodnota open-rate dokonce až o 70 %.

 

Tímto krokem se Seznam.cz Email výrazně přibližuje funkcím Gmailu a společně s již ohlášenými pravidly pro podepisování e-mailových zpráv pomocí DKIM je nové filtrování e-mailů rozhodně přínosem, protože pro uživatele to bude znamenat výrazné snížení spamu ve schránkách a lepší orientaci v příchozí poště. Pro marketéry to bude naopak výzvou k tomu, aby se více soustředili na tvorbu e-mailových kampaní, jejich personalizaci a cílení, jen tak docílí toho, že se jejich sdělení dostane k adresátům.

 

Jaký skutečný a dlouhodobý vliv bude mít tato změna na open-rate a obecnou úspěšnost e-mailových kampaní ukáže až čas. Lze ale předpokládat, že vývoj bude stejný, jako po nasazení obdobné funkce na Gmailu, kdy se marketéři museli více soustředit na tvorbu relevantních zpráv, a díky tomu hodnoty open-rate opět začaly stoupat a dostaly se minimálně na původní hodnotu jako před změnou.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.