- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 6. 3. 2006
Nové služby správy identit
Společnost IBM uvedla nové komplexní portfolio služeb IBM Identity Management Services (IDMS), které pokrývají celý životní cyklus správy identit – od prověřování identit přes vytváření a poskytování uživatelských účtů až po řízení přístupu.
Služby IBM Identity Management Services obsahují širokou řadu řešení a organizace je mohou začít využívat v jakémkoli bodě životního cyklu správy identit a na všech úrovních od podnikatelské strategie přes aplikace až po infrastrukturu IT. Služby IDMS poskytují robustnější správu identit díky menšímu počtu využívaných systémů, snižují náklady prostřednictvím automatizace a snižováním nároků na technickou podporu, zvyšují efektivitu procesů řízení přístupu, zvyšují produktivitu a použitelnost pro uživatele i správce a pomáhají klientům splňovat dlouhodobě rostoucí nároky na shodu s předpisy.


Služby IBM Identity Management Services obsahují širokou řadu řešení a organizace je mohou začít využívat v jakémkoli bodě životního cyklu správy identit a na všech úrovních od podnikatelské strategie přes aplikace až po infrastrukturu IT. Služby IDMS poskytují robustnější správu identit díky menšímu počtu využívaných systémů, snižují náklady prostřednictvím automatizace a snižováním nároků na technickou podporu, zvyšují efektivitu procesů řízení přístupu, zvyšují produktivitu a použitelnost pro uživatele i správce a pomáhají klientům splňovat dlouhodobě rostoucí nároky na shodu s předpisy.
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |