facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové projekty IBM

Společnost IBM v Praze oznámila řadu nových produktů souvisejících se strategií Informace jako služba, jejímž cílem je pomáhat zákazníkům identifikovat, spravovat, chránit, analyzovat a uchovávat informace v reálném čase bez ohledu na jejich datový formát nebo platformu. IBM na komplexní celopodnikové strategii Informace jako služba, která zahrnuje hardware, software, poradenství, služby a výzkum, pracuje od roku 2001.

Software IBM Tivoli Composite Application Manager for SOA zjišťuje těžko průchodná místa nebo poruchy a dohledává služby, jejichž spouštění zabírá nejvíce času nebo spotřebovává nejvíce prostředků. Tento software monitoruje, spravuje a kontroluje vrstvu webových služeb, přičemž provádí zkoumání na vrstvě aplikací a prostředků. IBM Tivoli Composite Application Manager for WebSphere zvyšuje výkon a dostupnost aplikací SOA tím, že zkracuje dobu potřebnou pro identifikaci a řešení problémů s aplikacemi. V reálném čase detekuje, analyzuje a opravuje problémy a snižuje tak náklady na podporu a provoz. IBM Tivoli Composite Application Manager for Response Time Tracking automaticky upozorňuje uživatele na prodlužující se dobu odezvy architektury SOA a dalších složených aplikací ještě předtím, než se problém dotkne zákazníků. Minimalizuje problémy s transakcemi tím, že neustále ověřuje, zda probíhají podle očekávání.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.