facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové projekty IBM

Společnost IBM v Praze oznámila řadu nových produktů souvisejících se strategií Informace jako služba, jejímž cílem je pomáhat zákazníkům identifikovat, spravovat, chránit, analyzovat a uchovávat informace v reálném čase bez ohledu na jejich datový formát nebo platformu. IBM na komplexní celopodnikové strategii Informace jako služba, která zahrnuje hardware, software, poradenství, služby a výzkum, pracuje od roku 2001.

Software IBM Tivoli Composite Application Manager for SOA zjišťuje těžko průchodná místa nebo poruchy a dohledává služby, jejichž spouštění zabírá nejvíce času nebo spotřebovává nejvíce prostředků. Tento software monitoruje, spravuje a kontroluje vrstvu webových služeb, přičemž provádí zkoumání na vrstvě aplikací a prostředků. IBM Tivoli Composite Application Manager for WebSphere zvyšuje výkon a dostupnost aplikací SOA tím, že zkracuje dobu potřebnou pro identifikaci a řešení problémů s aplikacemi. V reálném čase detekuje, analyzuje a opravuje problémy a snižuje tak náklady na podporu a provoz. IBM Tivoli Composite Application Manager for Response Time Tracking automaticky upozorňuje uživatele na prodlužující se dobu odezvy architektury SOA a dalších složených aplikací ještě předtím, než se problém dotkne zákazníků. Minimalizuje problémy s transakcemi tím, že neustále ověřuje, zda probíhají podle očekávání.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.