- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 11. 11. 2005
Nové projekty IBM
Společnost IBM v Praze oznámila řadu nových produktů souvisejících se strategií Informace jako služba, jejímž cílem je pomáhat zákazníkům identifikovat, spravovat, chránit, analyzovat a uchovávat informace v reálném čase bez ohledu na jejich datový formát nebo platformu. IBM na komplexní celopodnikové strategii Informace jako služba, která zahrnuje hardware, software, poradenství, služby a výzkum, pracuje od roku 2001.
Software IBM Tivoli Composite Application Manager for SOA zjišťuje těžko průchodná místa nebo poruchy a dohledává služby, jejichž spouštění zabírá nejvíce času nebo spotřebovává nejvíce prostředků. Tento software monitoruje, spravuje a kontroluje vrstvu webových služeb, přičemž provádí zkoumání na vrstvě aplikací a prostředků. IBM Tivoli Composite Application Manager for WebSphere zvyšuje výkon a dostupnost aplikací SOA tím, že zkracuje dobu potřebnou pro identifikaci a řešení problémů s aplikacemi. V reálném čase detekuje, analyzuje a opravuje problémy a snižuje tak náklady na podporu a provoz. IBM Tivoli Composite Application Manager for Response Time Tracking automaticky upozorňuje uživatele na prodlužující se dobu odezvy architektury SOA a dalších složených aplikací ještě předtím, než se problém dotkne zákazníků. Minimalizuje problémy s transakcemi tím, že neustále ověřuje, zda probíhají podle očekávání.


Software IBM Tivoli Composite Application Manager for SOA zjišťuje těžko průchodná místa nebo poruchy a dohledává služby, jejichž spouštění zabírá nejvíce času nebo spotřebovává nejvíce prostředků. Tento software monitoruje, spravuje a kontroluje vrstvu webových služeb, přičemž provádí zkoumání na vrstvě aplikací a prostředků. IBM Tivoli Composite Application Manager for WebSphere zvyšuje výkon a dostupnost aplikací SOA tím, že zkracuje dobu potřebnou pro identifikaci a řešení problémů s aplikacemi. V reálném čase detekuje, analyzuje a opravuje problémy a snižuje tak náklady na podporu a provoz. IBM Tivoli Composite Application Manager for Response Time Tracking automaticky upozorňuje uživatele na prodlužující se dobu odezvy architektury SOA a dalších složených aplikací ještě předtím, než se problém dotkne zákazníků. Minimalizuje problémy s transakcemi tím, že neustále ověřuje, zda probíhají podle očekávání.
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |