- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 11. 11. 2005
Nové projekty IBM
Společnost IBM v Praze oznámila řadu nových produktů souvisejících se strategií Informace jako služba, jejímž cílem je pomáhat zákazníkům identifikovat, spravovat, chránit, analyzovat a uchovávat informace v reálném čase bez ohledu na jejich datový formát nebo platformu. IBM na komplexní celopodnikové strategii Informace jako služba, která zahrnuje hardware, software, poradenství, služby a výzkum, pracuje od roku 2001.
Software IBM Tivoli Composite Application Manager for SOA zjišťuje těžko průchodná místa nebo poruchy a dohledává služby, jejichž spouštění zabírá nejvíce času nebo spotřebovává nejvíce prostředků. Tento software monitoruje, spravuje a kontroluje vrstvu webových služeb, přičemž provádí zkoumání na vrstvě aplikací a prostředků. IBM Tivoli Composite Application Manager for WebSphere zvyšuje výkon a dostupnost aplikací SOA tím, že zkracuje dobu potřebnou pro identifikaci a řešení problémů s aplikacemi. V reálném čase detekuje, analyzuje a opravuje problémy a snižuje tak náklady na podporu a provoz. IBM Tivoli Composite Application Manager for Response Time Tracking automaticky upozorňuje uživatele na prodlužující se dobu odezvy architektury SOA a dalších složených aplikací ještě předtím, než se problém dotkne zákazníků. Minimalizuje problémy s transakcemi tím, že neustále ověřuje, zda probíhají podle očekávání.

Software IBM Tivoli Composite Application Manager for SOA zjišťuje těžko průchodná místa nebo poruchy a dohledává služby, jejichž spouštění zabírá nejvíce času nebo spotřebovává nejvíce prostředků. Tento software monitoruje, spravuje a kontroluje vrstvu webových služeb, přičemž provádí zkoumání na vrstvě aplikací a prostředků. IBM Tivoli Composite Application Manager for WebSphere zvyšuje výkon a dostupnost aplikací SOA tím, že zkracuje dobu potřebnou pro identifikaci a řešení problémů s aplikacemi. V reálném čase detekuje, analyzuje a opravuje problémy a snižuje tak náklady na podporu a provoz. IBM Tivoli Composite Application Manager for Response Time Tracking automaticky upozorňuje uživatele na prodlužující se dobu odezvy architektury SOA a dalších složených aplikací ještě předtím, než se problém dotkne zákazníků. Minimalizuje problémy s transakcemi tím, že neustále ověřuje, zda probíhají podle očekávání.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce










