facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové produkty řady TomTom ONE

TomTomOne635.jpgSpolečnost TomTom představila také dva nové nástupce světově nejprodávanějších navigačních systémů – TomTom ONE. TomTom ONE (Europe) nabízí kompletní navigaci v západní Evropě a TomTom ONE (Regional) poskytne zákazníkům kompletní mapy České republiky, Polska, Slovenska a Maďarska. Verze TomTom ONE (regional), která bude dostupná také v České republice, stojí 9.999 Kč. Oba produkty TomTom ONE jsou základními navigačními systémy řady all-in-one a budou dostupné v maloobchodní síti.

Díky kombinaci jednoduchosti používání s přenosností, patentovanou touch screen technologií a oceňovaným softwarem se nové TomTom ONE modely snadno vejdou do každé kapsy u košile a dají se jednoduše přenášet z auta do auta. Nová řada neslevuje na kvalitě obrazovky, funkcí, úzkého lehkého designu (jen 174 gramů) a ultra kompaktních rozměrů (96 mm šířka x 82 mm výška a 25 mm hloubka). Řidiči mají navíc přístup k vybraným službám TomTom PLUS poskytujícím informace o předpovědi počasí, zajímavých místech (TomTom POI´s) a nových kamarádech (TomTom Buddies). Vybrat si mohou také z různých hlasů a barevných schémat. Uživatelé mohou také využít TomTom HOME, přibalený software, který účinně řídí spojení mezi PC či MAC a systémem TomTom.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.