facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové navigačních řešení pro cesty po Evropě

Navi PACK 3DSunnysoft připravil novou verzi svého navigačního řešení NaviPack pro kapesní počítače. Zcela nový NaviPack Euro 3D zahrnuje komplexní systém příslušenství a softwaru. Je pokračováním úspěšné řady řešení NaviPack, které zpřístupnilo řadě uživatelů kapesních počítačů navigaci za rozumnou cenu. Protože uživatelé požadovali více, než navigaci po České republice a Slovensku, připravil Sunnysoft novou verzi, která pokrývá území celé Evropské unie, včetně České republiky. Kromě nového navigačního softwaru byl rovněž použit nový GPS přijímač i-Tec Bluetooth 308, který se vyznačuje především lepší citlivostí na GPS signál a vyšší výdrží při provozu na vestavěné baterie. Standardem samozřejmě zůstává další příslušenství, jako je držák do auta nebo nabíječky pro GPS přijímač i kapesní počítače.

Zásadní změnou ve srovnání s předchozími verzemi NaviPacku je navigační software: v NaviPacku Euro 3D byl použit Navigon Mobile Navigator 4, který představuje vyspělé navigační řešení s hlasovou navigací na území celé Evropské unie, včetně České republiky. V České republice obsahuje dálnice a silnice první třídy a plány 44 měst. Upgrade ohlášený na konec dubna již bude obsahovat podrobnou mapu České republiky, Slovenska a dalších zemí střední a východní Evropy.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.