facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové možnosti zjišťování a odstraňování spywaru

Společnost Symantec oznámila dostupnost aplikací Symantec Client Security 3.1 a Symantec AntiVirus Corporate Edition 10.1, které nabízejí rozšířenou prevenci spywaru v reálném čase a nové prostředky vytváření podnikových zpráv. V zájmu lepší ochrany před novými technikami používanými spywarem nabízí nové řešení Symantec prostřednictvím stáhnutelného modulu pro ochranu před spywarem neustále aktualizované funkce detekce a odstraňování. Organizace mohou rychle zavádět okamžitou ochranu před měnícími se komplikovanými riziky, jako jsou programy rootkit, rizika s náhodně generovanými názvy a špatně odstranitelná rizika, která se po odstranění pokoušejí o novou instalaci.

Aplikace Symantec AntiVirus proaktivně znemožňuje instalaci softwaru, který představuje bezpečnostní riziko. Blokuje adware, spyware a jiný škodlivý kód. Tím zabraňuje důmyslným útokům v získání jakéhokoli přístupu do počítače, čímž se omezuje nákladné ruční odstraňování hrozeb. Díky těmto nově doplněným možnostem a schopnosti společnosti Symantec automaticky dodávat aktualizace zabezpečení prostřednictvím technologie LiveUpdate je aplikace Symantec AntiVirus vedoucím řešením podnikového zabezpečení na současném trhu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.