Nová verze systému Insolvenční správce

přináší modul Organizér

Společnost Insolvence 2008 uvolnila v pořadí již sedmou verzi informačního systému pro insolvenční správce. Systém dodávaný jako služba (SaaS) byl rozšířen o modul Organizér. Modul přináší nový způsob organizace insolvenčního řízení, jelikož umožňuje sledovat nejen události a úkoly, které si do systému zadává uživatel, ale automaticky sleduje i takové události, které lze v řízení vzhledem k jeho povaze očekávat. Přináší také nové řízení úkolů v rámci celého informačního systému. Nově lze úkoly přiřazovat mezi uživateli v dané kanceláři, k úkolům přidělovat podúkoly a vše označovat termíny splnění. Různé časové pohledy na události a úkoly, včetně nového grafického prostředí, zlepšují orientaci v činnostech správce i jeho podřízených.



Nový modul tak řeší nejen automatickou kontrolu termínů a událostí v insolvenčních případech, ale i kontrolu nad plněním úkolů. V Organizéru jsou propojeny i starší funkce, které tak nyní tvoří ještě více ucelený nástroj pro správu kanceláře insolvenčního správce. Nová verze 7.0 přináší i několik dalších vylepšení, jako například abecední řazení dlužníků při zakládání účtu, v generované korespondenci, anebo v inicializaci vytvoření události. V konkurzu usnadní uživatelům práci nové zaokrouhlování na 1 - 6 desetinných míst, anebo možnost vytvoření a úpravy odměny insolvenčního správce v nákladech.