facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová verze systému Infor VISUAL 9 je dostupná na českém a slovenském trhu

VISUALInfor představil na českém a slovenském trhu novou verzi podnikového systému Infor VISUAL 9, který je určený zejména pro malé a střední výrobní firmy. Systém na našem trhu dodává společnost Gemma Systems, partner Infor v České republice



Infor VISUAL 9 samozřejmě poskytuje plně lokalizovanou funkčnost v oblasti řízení financí a účetnictví s plně automatizovaným účtováním, ale jeho hlavní přednosti jsou v podpoře plánování a řízení výroby. Nová verze přitom cílí především na zvyšování výkonnosti výrobních podniků. Aby podniky mohly efektivně zvyšovat svou výkonnost, byly v nové verzi Infor VISUAL 9 posíleny klíčové funkčnosti, jako je:

  • Měření výkonnosti – Infor VISUAL 9 využívá v praxi poznatky Teorie omezení (TOC). Umí určit úzká místa a přepočítat jejich využití na dosažený zisk. Tak lze jednoduše seřadit zakázky od nejvýhodnějších po méně výhodné a věnovat se prioritně těm nejdůležitějším.
  • Přehled o výrobě – Zde nabízí unikátní nástroj Řízení výroby, který zobrazuje přehledně celou zakázku s grafickým znázorněním všech operací, materiálů, kooperací a potřebného nářadí. Aktuální stav a co je ještě potřeba zařídit zjistí obsluha jediným pohledem.
  • Přesné a spolehlivé plánování – Infor VISUAL 9 poskytuje pro tento účel výkonné plánování kategorie APS (Advanced Planning and Scheduling) s možností simulace detailního výrobního rozvrhu, a plánování DBR (Drum-Buffer-Rope), které zohledňuje úzká místa ve výrobě podle Teorie omezení.

Infor VISUAL - dashboard
Infor VISUAL - dashboard

Dalšími užitečnými integrovanými nástroji je standardní podpora EDI komunikace a většina firem také využije integrované řešení WMS, které usnadní práci ve skladech díky podpoře mobilních terminálů a využití čárových či QR kódů.

Materiálové plánování
Materiálové plánování

Rozvrh výroby
Rozvrh výroby


 
  

- PR -

Signys Logistics: Řízení skladů přes mobilní aplikaci efektivně a online!

Moderní logistika vyžaduje efektivní a spolehlivé řešení pro řízení skladů a sledování zásob. S aplikací Signys Logistics a modu­lem řízených skladů WMS Signys máte na dosah ruky nástroje, které vám umožní zvýšit efektivitu vašich logistických operací a dosáhnout tak co nejvíce optimálního využití zdrojů.

  

- PR -

Unicorn Systems podpořil Pluxee v přechodu do cloudu

Softwarová firma Unicorn Systems pomohla společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů, s přechodem do cloudu. Důvodem této náročné digitální trans­for­mace byla snaha modernizovat IT infrastrukturu společnosti a zvýšit efektivitu jejího podnikání.