facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 30. 11. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nová verze řešení pro správu identit CzechIdM se zaměřuje na vylepšení UX

BCVSpolečnost BCV solutions vydala novou verzi českého softwaru pro správu identit CzechIdM – verze 10.6. Tentokrát se vývojáři zaměřili zejména na zlepšení uživatelské přívětivosti úpravou grafického rozhraní. Nová verze je proto doplněná o novou komponentu průvodce, která intuitivně provede administrátora napojením systému. Dále byla graficky vylepšena agenda hromadných operací a skriptů. Nechybí ani další vylepšení jako přepracování business rolí, přidání dalších práv pro agendu delegací a za zmínku jistě stojí i bezpečnostní vylepšení.



Průvodce pro připojení koncového systému do CzechIdM

Připojení nového systému do správy CzechIdM je složitý úkol určený pestrostí nastavení koncových systémů. Umístit srozumitelně všechna nastavení desítek různých systémů jednoduše a do jedné agendy je extrémně náročný úkol. Jeho vyřešením se zásadním způsobem zlepší uživatelská přívětivost softwaru. „Naším cílem je tuto agendu zjednodušit, to znamená zprostředkovat uživateli obvyklá nastavení jednoduše pomocí průvodce-wizardu. Proto jsme vytvořili komponentu průvodce, kterou budeme dále rozpracovávat a zlepšovat,“ uvádí Lukáš Cirkva, ředitel společnosti BCV solutions.

CzechIdM

Agendy hromadných operací a skriptů se dočkaly grafického vylepšení

V agendě hromadných operací nad uživateli jsou nově přidané grafické ikony a operace jsou sdružené na nejčastěji využívané. To vše s cílem zjednodušit administrátorovi práci.

Skripty jsou důležitým nástrojem pro transformace dat mezi napojenými systémy. Agenda skriptů slouží jako knihovna a její grafická podoba si zasloužila vylepšení o funkci nahrávání a stahování scriptů přímo z GUI. Zlepší se tím uživatelská přívětivost softwaru.

CzechIdM


 
  

- Inzerce -

Nejlepší doporučení

eWay CRMKdyž IT fir­ma po­u­ží­vá pro­dukt ji­né IT fir­my, mu­sí z to­ho být win win si­tu­a­ce. Ji­nak do­da­va­te­li hro­zí pro­fe­si­o­nál­ní zos­tu­ze­ní. Ad­vent s. r. o. při­pra­vu­je a vy­ví­jí do­cház­ko­vé a stra­vo­va­cí sys­té­my již 25 let. Je­jich klí­čo­vý pro­dukt se stal jed­ním z nej­roz­ší­ře­něj­ších ře­še­ní na čes­kém tr­hu. U zro­du fir­my stá­li 3 li­dé, dnes tým čí­tá 20 vý­vo­já­řů a ob­chod­ní­ků. CRM sys­tém byl pro ně ne­vy­hnu­tel­nos­tí a od ro­ku 2013 až 16 za­měst­nan­ců den­ně pra­cu­je s ry­ze čes­kým pro­duk­tem eWay-CRM, kte­rý je in­teg­ro­ván s Out­lookem.

  

- Inzerce -

Průvodce software defined storage

AlefV dnešní době hledá stále více organizací způsob, jak získat volnost v nákupu hardwaru pro podnikové úložiště. Slibují si, že se při použití Software Defined Storage zbaví takzvaného vendor lock in a současně získají finančních úsporu, protože SDS vytváří z běžných komoditních serverů připojených k Ethernet síti úložiště s plnohodnotným data managementem. Snížení nákladů také bývá jeden z častých důvodů, proč sáhnout po SDS řešení.