facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová verze produktu Mzdy a Personalistika

Produkt Mzdy a Personalistika od WEBCOM vyvinutý v systému Microsoft Navision je informační a procesní systém, který pokrývá oblasti řízení lidských zdrojů ve firmě. Součástí je agenda vztahující se k oblasti personalistiky, mezd, výkaznictví, statistiky a personálních procesů. Tento systém řeší specifika různých oborů a lze jej tak jednoduše využívat bez dalších úprav ve zdravotnictví, státní správě, průmyslu, obchodu a všech ostatních typech společností.

Nová verze produktu Mzdy a Personalistika je vyvinuta v prostředí systému Microsoft Navision 4.0, s podporou verzí 3.6 a 3.7 a jako jediná ve svém oboru je certifikována společností Microsoft. Nová aplikace přináší uživatelům výrazně rozšířené možnosti a větší komfort práce. Hlavní přednosti nové verze jsou:
- Změna koncepce – téměř neomezené možnosti pro úpravy u všech zákazníků.
- Propojení a využití softwarových produktů společnosti Microsoft.
- Evidence změn v čase – zachování historie všech údajů.
- Podpora státních a rozpočtových organizací.
- Kontinuita u stávajících zákazníků.
- Maximální podpora dalšího vývoje s důrazem na legislativní změny.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.