- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Nová verze platformy Kissflow pro digitalizaci firemních procesů
Společnost Inetis CZ uvedla na náš trh novou verzi platformy Kissflow, což je cloudové řešení pro digitalizaci firemních procesů, projektů a podporu týmové spolupráce. Přes Kissflow lze řídit například proces náboru a hodnocení zaměstnanců, schvalování rozpočtů a faktur, objednávku školení, spolupráci s externími dodavateli, ale také přestěhování do nové budovy nebo interní helpdesk.

Nová verze má název Coral a kromě řady funkčních vylepšení dostala platforma také nový kabát. Nejviditelnější novinkou je, že na hlavní stránce vidíte ihned po přihlášení celkový přehled: požadavky, které si vyžadují vaši pozornost, nebo počet požadavků (ticketů), ke kterým se vaši kolegové ještě nedostali. Největší část obrazovky ovšem zabírají možnosti, kterým se můžete jako uživatel věnovat: jaké procesy a požadavky můžete spustit, odkaz na vytvoření nového projektu a procesu.
U požadavků v Kissflow Case Management si můžete v nové verzi neomezeně nastavovat stavy, kterými má požadavek projít. Nemusíte se tak omezovat na statusy, které připravil výrobce. Nad jednotlivými tickety můžete s kolegy rovnou probrat řešení, či si upřesnit zadání. Modul správy požadavků se tak ještě více přibližuje velkým helpdeskovým a ticketovacím systémům.
Změny potkaly také modul Projekty: k aktuálním pohledům Kanban Board a seznam přibyl ještě přehledový nástroj Matrix, který projektovému manažerovi přináší vrtulníkový pohled na projekty a úkoly.
„Pokud mohu prozradit novinku, která se tak trochu ještě peče v dílnách Kissflow, tak vězte, že do rodiny produktů Kissflow brzy přibyde nová platforma Kissflow Community. Organizacím a sdružením, které potřebují efektivně komunikovat se svými členy a předplatiteli, dokáže značně zjednodušit život. Kromě notifikací, postů či novinek vám nová platforma umožňuje snadno a bez programování stavět specifické microsites k tématům, která si to zaslouží.“ doplnil Michal Půda z Kissflow Czech.
Více informací o Kissflow najdete na https://www.kissflowczech.cz
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce









