facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová verze CRM S3

SprinxCRM278.jpgSpolečnosti SPRINX Systems a CÍGLER SOFTWARE vydávají novou verzi produktu CRM S3 (verze 4.5) – obchodní řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které obsahuje garantovanou integraci na ekonomický systém Money S3. Nová verze CRM S3 je přizpůsobena pro efektivní práci s daty uznávaných českých společností, a lze tak importovat do systému kompletní databáze Albertina – Firemní Monitor či Creditinfo – Firemní Monitor. Práce uživatele se systémem CRM S3 je tak nyní jednodušší, efektivnější a příjemnější, a to nejen díky novým funkcím, ale také díky grafické úpravě designu aplikace. Efektivitu práce s aplikací CRM S3 využijí zejména uživatelé ekonomického systému Money S3.

Nová verze přináší řadu nových užitečných funkcí, které byly vyvinuty na základě přání či požadavků řady stávajících uživatelů systému CRM S3. Atraktivní novinkou je vyhledávání v ARESu (administrativní registr ekonomických subjektů). Pro založení nové karty v CRM již stačí vyplnit pouze IČ a vše ostatní vyplní systém (pokud je IČ v ARESu nalezeno). Nová je také řada dalších možností vyhledávání, správy systému a práce s daty. Zkušební verze CRM S3 4.5 je k dispozici zdarma ke stažení na webu www.sprinx.cz/crms3 i na známých stahovacích serverech. Noví uživatelé CRM S3 si mohou toto řešení pořídit za stále stejnou cenu. Stávající uživatelé mohou upgradovat na novou verzi, pokud využívají nebo začnou využívat služby údržby licence. Zvýhodněný balíček CRM S3 + databáze Albertina - Firemní Monitor je nyní v nabídce za 19.900 Kč.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.