Nová verze CRM od Salesforce přináší autonomní agenty

SalesforceSpolečnost Salesforce uvedla novou verzi svého CRM řešení s platformou Agentforce, která firmám umožňuje vytvářet a nasazovat agenty s umělou inteligencí, jenž mohou autonomně přijímat opatření a provádět akce v oblasti prodeje, služeb, marketingu i obchodu. Agentforce jde nad rámec chatbotů a kopilotů a využívá schopnosti AI k rozhodování a přijímání opatření, jako je řešení zákaznických požadavků, kvalifikace prodejních příležitostí a optimalizace marketingových kampaní. Agentforce tak není při práci závislý na zapojení člověka; agenti mohou být spouštěni změnami dat, obchodními pravidly, předem připravenými automatizacemi nebo signály prostřednictvím volání API z jiných systémů.



Agentforce obsahuje již hotové agenty, které lze přizpůsobit firemním potřebám pomocí nástrojů typu low-code, tedy bez složitého programování. Například Agentforce Service Agent je prvním dostupným agentem, který překonává tradiční chatboty a zvládá širokou škálu úkolů v oblasti zákaznické podpory. Poskytuje zákazníkům nepřetržitou podporou různými kanály - v hlasových službách, přes WhatsApp, Facebook Messenger, nebo na webových stránkách.

Agentforce Service Agenta lze rychle nastavit díky předpřipravené podpoře pro nejčastější typy služeb, jako je správa obchodních případů, správa rezervací, dotazy na objednávky, správa účtů, problémy s doručením a obecné časté dotazy. Podporováno je samozřejmě předání lidským zástupcům, přičemž celý kontext interakcí je okamžitě sdílen v servisní konzoli zástupce podpory.

Představuje to obrovskou příležitost, jak zlepšit zkušenosti zákazníků. Nový průzkum společnosti Salesforce totiž ukazuje, že 67 % spotřebitelů prožívá frustraci, když zákaznický servis nedokáže jejich problémy vyřešit okamžitě, a zhruba třetinu interakcí se zákaznickým servisem se rozhodnou opustit.

K dispozici už je také nástroj Agent Builder, který usnadňuje nastavení a aktivaci agenta. Nástroj Agent Builder umožňuje uživatelům upravovat hotové agenty nebo vytvářet nové agenty pro různé role, odvětví a případ použití. Pomocí jednoduchého kódu využívá Agent Builder strukturovaná i nestrukturovaná data z Data Cloudu a ke konfiguraci agenta využívá stávající nástroje Salesforce, jako jsou Flows, Prompts, Apex a MuleSoft API.

Při výběru a nastavení agenta jsou uživatelé vedeni Průvodcem agentem. Mohou tak snadno vytvořit úlohu, kterou má jejich agent provést, definováním témat, psaním instrukcí v přirozeném jazyce a vytvořením knihovny akcí, z nichž si může agent vybrat.

V nástroji Agent Builder pak mohou uživatelé můžou činnosti agenta sledovat a testovat jeho reakce.

Současně s uvedením platformy Agentforce oznámil Salesforce, že už brzy připravuje uvedení dalších standardních, předpřipravených agentů. Uživatelé tak mohou očekávat agenty v následujících odvětvích:

  • Komunikace - Agent pro řešení vyúčtování
  • Vzdělávání - Agent pro náborové služby
  • Bankovnictví - Agent bankovních služeb
  • Pojištění - agent pro pojišťovací služby
  • Zdravotní péče - pracovník služeb pro pacienty
  • Life Sciences - Obchodní zástupce pro zdravotnictví
  • Výroba - Proaktivní údržbář
  • Veřejný sektor - pracovník dopravního inspektorátu
  • Média - Reklamní agent
  • Maloobchod - osobní nákupní agent

 

 


 
  

- PR -

Spolehlivá kontrola kvality bez vysokých nákladů

Main_KV_first_image___k___vodu-PR.jpgPokud pracujete ve výrobním provozu nebo řídíte inženýrské operace, jistě znáte typické současné výzvy: přísnější tolerance, kratší dodací lhůty a stále složitější díly. Jenže kontrola jakosti už tomuto tempu mnohdy nestačí. Ruční nástroje, zastaralé 3D skenery a pracovní postupy závislé na zkušených operátorech brzdí produktivitu a rozvoj v průmyslu.

  

- PR -

AI jako motor výroby a datové inteligence

ITS_6Jak jste si jistě všimli, aktuální vydání IT Systems je první, které má nové logo. Po dlouhé době jsme se rozhodli oživit nejen logo časopisu, ale také navazujících online médií. Právě výraznější provázání loga časopisu IT Systems, webu SystemOnLine a newsletteru SystemNEWS bylo hlavním cílem modernizace, ke které jsme přistoupili teprve podruhé v téměř třicetileté historii našeho časopisu.