Nová verze CA Unicenter NSM

CA_Unicenter_NSM_638.jpgSpolečnost CA oznamuje uvedení verze 11.1 produktu Unicenter Network and Systems Management (Unicenter NSM), který nabízí databázi pro správu (MDB) vytvořenou v Microsoft SQL Server a zjednodušuje integraci s řešeními správy od společnosti CA a jiných dodavatelů. Díky tomu mohou zákazníci optimalizovat dostupnost služeb a současně chránit stávající investice do IT.

Databáze MDB poskytuje společné úložiště pro data správy v rámci celého podniku, proto rychleji identifikuje a řeší problémy a zlepšuje rozhodovací procesy a tím zvyšuje efektivitu základních operací v IT. Dále Unicenter NSM verze 11.1 průběžně zjišťuje stav v rámci celého prostředí IT, čímž pomáhá zaručit přesnost a aktuálnost dat databáze MDB. Po přidání nového zařízení do sítě ho Unicenter NSM ihned rozpozná a klasifikuje, aby bylo možné automaticky použít přednastavené zásady. Prostřednictvím řídicího střediska správy MCC (Management Command Center) centralizuje správu různorodých komponent tvořících podniková prostředí. Unicenter NSM spolupracuje s řešeními společnosti CA, například SPECTRUM a eHealth, která podrobně sledují vliv stavu a výkonu sítě na dostupnost a úroveň služeb. Jeho integrace se širokým spektrem produktů správy od jiných dodavatelů (včetně produktů Microsoft Operations Manager, HP OpenView, HP Insight Manager, Dell OpenManage, CiscoWorks, Citrix Presentation Server, OPnet ITguru, Fluke Networks a SPLUNK) je možná díky podpoře otevřené architektury správy.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?