facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová verze CA Unicenter NSM

CA_Unicenter_NSM_638.jpgSpolečnost CA oznamuje uvedení verze 11.1 produktu Unicenter Network and Systems Management (Unicenter NSM), který nabízí databázi pro správu (MDB) vytvořenou v Microsoft SQL Server a zjednodušuje integraci s řešeními správy od společnosti CA a jiných dodavatelů. Díky tomu mohou zákazníci optimalizovat dostupnost služeb a současně chránit stávající investice do IT.

Databáze MDB poskytuje společné úložiště pro data správy v rámci celého podniku, proto rychleji identifikuje a řeší problémy a zlepšuje rozhodovací procesy a tím zvyšuje efektivitu základních operací v IT. Dále Unicenter NSM verze 11.1 průběžně zjišťuje stav v rámci celého prostředí IT, čímž pomáhá zaručit přesnost a aktuálnost dat databáze MDB. Po přidání nového zařízení do sítě ho Unicenter NSM ihned rozpozná a klasifikuje, aby bylo možné automaticky použít přednastavené zásady. Prostřednictvím řídicího střediska správy MCC (Management Command Center) centralizuje správu různorodých komponent tvořících podniková prostředí. Unicenter NSM spolupracuje s řešeními společnosti CA, například SPECTRUM a eHealth, která podrobně sledují vliv stavu a výkonu sítě na dostupnost a úroveň služeb. Jeho integrace se širokým spektrem produktů správy od jiných dodavatelů (včetně produktů Microsoft Operations Manager, HP OpenView, HP Insight Manager, Dell OpenManage, CiscoWorks, Citrix Presentation Server, OPnet ITguru, Fluke Networks a SPLUNK) je možná díky podpoře otevřené architektury správy.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.