facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová verze CA Unicenter NSM

CA_Unicenter_NSM_638.jpgSpolečnost CA oznamuje uvedení verze 11.1 produktu Unicenter Network and Systems Management (Unicenter NSM), který nabízí databázi pro správu (MDB) vytvořenou v Microsoft SQL Server a zjednodušuje integraci s řešeními správy od společnosti CA a jiných dodavatelů. Díky tomu mohou zákazníci optimalizovat dostupnost služeb a současně chránit stávající investice do IT.

Databáze MDB poskytuje společné úložiště pro data správy v rámci celého podniku, proto rychleji identifikuje a řeší problémy a zlepšuje rozhodovací procesy a tím zvyšuje efektivitu základních operací v IT. Dále Unicenter NSM verze 11.1 průběžně zjišťuje stav v rámci celého prostředí IT, čímž pomáhá zaručit přesnost a aktuálnost dat databáze MDB. Po přidání nového zařízení do sítě ho Unicenter NSM ihned rozpozná a klasifikuje, aby bylo možné automaticky použít přednastavené zásady. Prostřednictvím řídicího střediska správy MCC (Management Command Center) centralizuje správu různorodých komponent tvořících podniková prostředí. Unicenter NSM spolupracuje s řešeními společnosti CA, například SPECTRUM a eHealth, která podrobně sledují vliv stavu a výkonu sítě na dostupnost a úroveň služeb. Jeho integrace se širokým spektrem produktů správy od jiných dodavatelů (včetně produktů Microsoft Operations Manager, HP OpenView, HP Insight Manager, Dell OpenManage, CiscoWorks, Citrix Presentation Server, OPnet ITguru, Fluke Networks a SPLUNK) je možná díky podpoře otevřené architektury správy.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?