- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Nová technologie pro přepis spontánní řeči
Firmy Phonexia a OptimSys z Jihomoravského inovačního centra uvedly na trh v České republice novou technologii v oblasti přepisu spontánní telefonní řeči na text. Systém umí zpracovat nekvalitní záznam signálu, okolní ruchy, šumy i nekvalitní vyslovování. Tyto pokročilé funkce lze navíc implementovat do informačního systému firmy bez nutnosti nákupu nových telefonních přístrojů či nové telefonní ústředny. Technologie byla vyvinuta ve spolupráci s VUT v Brně. Technologie společnosti Phonexia dosahuje 85 % úspěšnosti, což plně postačuje pro pochopení obsahu při čtení textu a umožňuje s ním dále pracovat např. při indexaci a vyhledávání, tvorbě obsahů řečových záznamů, kontrole obsahu telefonátu atd. Úspěšnost systému se stále zvyšuje zejména přidáváním slov do slovníku. Základní verze obsahuje přes jeden milion slov.

Díky technologiím společnosti OptimSys lze tyto pokročilé funkce snadno implementovat do informačního systému firmy bez nutnosti nákupu nových telefonních přístrojů či nové telefonní ústředny. Systém je vhodný jak pro běžné firmy kladoucí důraz na péči o zákazníky, tak pro provozovatele call-center či jiných subjektů s potřebou monitorování a dalšího zpracování telefonního provozu. Je vhodným rozšířením firemních telefonních systémů, CRM systémů či multimediálních archívů.
Až doposud bylo možné archivovat spontánní telefonní konverzaci pouze v podobě zvukových nahrávek, jež neumožňovaly další zpracování. Technologie společnosti Phonexia tento nedostatek odstraňuje a umožňuje pracovat s obsahem telefonátu v textové podobě.. Firma OptimSys v rámci řešení dodává softwarovou platformu OptimTalk plně založenou na standardech umožňující mimo jiné nahrávat telefonní hovory a doručovat nahrávky k přepisu. Rovněž slouží jako platforma pro integraci telefonie s IT systémy.
Nový systém mohou firmy využívat například pro pořízení záznamu z externích i interních jednání, telekonferencí aj. Umožňuje řeč vizuálně procházet a rychle získávat základní představu např. o směru a vývoji obchodního jednání nebo v řeči vyhledávat. Systém může být pomocníkem i pro obchodní zástupce, kteří nemají čas mezi schůzkami pořizovat zápisky z jednání. Nově budou moci nadiktovat poznámky zavoláním na telefonní číslo, zvukovou nahrávku i přepis textu pak najdou v CRM systému pro další zpracování. Značné využití systém nabízí pro operátory call-center. Přepis telefonních hovorů operátorů na text poskytne nadřízenému jejich efektivnější kontrolu, např. zda operátor dodržuje stanovený scénář, jestli předal klientovi požadované informace atd. Systém umí také detekovat monitorovaná slova např. název konkurence nebo vulgarizmy použité jak ze strany klienta tak operátora. Praktické využití technologií je možné zdarma vyzkoušet na stránce www.PrepisReci.cz.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce









