facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová technologie pro přepis spontánní řeči

prnt_1023.jpgFirmy Phonexia a OptimSys z Jihomoravského inovačního centra uvedly na trh v České republice novou technologii v oblasti přepisu spontánní telefonní řeči na text. Systém umí zpracovat nekvalitní záznam signálu, okolní ruchy, šumy i nekvalitní vyslovování. Tyto pokročilé funkce lze navíc implementovat do informačního systému firmy bez nutnosti nákupu nových telefonních přístrojů či nové telefonní ústředny. Technologie byla vyvinuta ve spolupráci s VUT v Brně. Technologie společnosti Phonexia dosahuje 85 % úspěšnosti, což plně postačuje pro pochopení obsahu při čtení textu a umožňuje s ním dále pracovat např. při indexaci a vyhledávání, tvorbě obsahů řečových záznamů, kontrole obsahu telefonátu atd. Úspěšnost systému se stále zvyšuje zejména přidáváním slov do slovníku. Základní verze obsahuje přes jeden milion slov.

Díky technologiím společnosti OptimSys lze tyto pokročilé funkce snadno implementovat do informačního systému firmy bez nutnosti nákupu nových telefonních přístrojů či nové telefonní ústředny. Systém je vhodný jak pro běžné firmy kladoucí důraz na péči o zákazníky, tak pro provozovatele call-center či jiných subjektů s potřebou monitorování a dalšího zpracování telefonního provozu. Je vhodným rozšířením firemních telefonních systémů, CRM systémů či multimediálních archívů.


Až doposud bylo možné archivovat spontánní telefonní konverzaci pouze v podobě zvukových nahrávek, jež neumožňovaly další zpracování. Technologie společnosti Phonexia tento nedostatek odstraňuje a umožňuje pracovat s obsahem telefonátu v textové podobě.. Firma OptimSys v rámci řešení dodává softwarovou platformu OptimTalk plně založenou na standardech umožňující mimo jiné nahrávat telefonní hovory a doručovat nahrávky k přepisu. Rovněž slouží jako platforma pro integraci telefonie s IT systémy.


Nový systém mohou firmy využívat například pro pořízení záznamu z externích i interních jednání, telekonferencí aj. Umožňuje řeč vizuálně procházet a rychle získávat základní představu např. o směru a vývoji obchodního jednání nebo v řeči vyhledávat. Systém může být pomocníkem i pro obchodní zástupce, kteří nemají čas mezi schůzkami pořizovat zápisky z jednání. Nově budou moci nadiktovat poznámky zavoláním na telefonní číslo, zvukovou nahrávku i přepis textu pak najdou v CRM systému pro další zpracování. Značné využití systém nabízí pro operátory call-center. Přepis telefonních hovorů operátorů na text poskytne nadřízenému jejich efektivnější kontrolu, např. zda operátor dodržuje stanovený scénář, jestli předal klientovi požadované informace atd. Systém umí také detekovat monitorovaná slova např. název konkurence nebo vulgarizmy použité jak ze strany klienta tak operátora. Praktické využití technologií je možné zdarma vyzkoušet na stránce www.PrepisReci.cz.


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.