Nová služba pro automatizaci zpracování přijatých faktur

CCVBrněnská společnost CCV Informační systémy nově nabízí službu ORION Invoice Flow pro automatizaci příjmu faktur a usnadnění zpracování dokladů, ale také jejich důvěryhodnou archivaci až po import do podnikového ekonomického systému. Služba je zajímavá především tím, že automatizuje zpracování faktur v různých formátech bez nároků na obsluhu.



Digitalizace účetnictví je už delší dobu zřejmý trend. Na evropské úrovni dochází k harmonizaci formátů i legislativy k posílení implementace elektronické fakturace do účetní praxe. Stále více proto do firem přichází originály dokladů v elektronické podobě, a o to problematičtější se stává jejich dvojkolejnost s papírovými formáty. ORION Invoice Flow proto sjednocuje všechny potřebné nástroje pro automatizaci příjmu a zpracování faktur bez ohledu na to, jestli do firmy přijde faktura v obálce, faxem, jako PDF příloha e-mailu, ve strukturovaném formátu (EDI, XML, IDOC, ISDOC apod.) nebo dokonce obrázek JPG.

Služba přináší nejen automatizované pořízení faktur, evidenci a kontrolu, ale díky elektronickému workflow zkracuje schvalování faktur ze dnů na minuty. Bez ručního přepisování a chyb je následně automaticky načte do podnikového systému a zároveň archivuje po zákonem stanovenou dobu.

Snadnější práce bez papírů až po proplacení

„Služba umožňuje 100 % všech faktur zpracovat do systému automaticky v elektronickém formátu a u zbožových faktur až 90 % všech faktur lze zpracovat procesem likvidace vůči objednávce plně automaticky bez zásahu lidské ruky. Obsluha pak u 10 % faktur řeší pouze neshody,“ vysvětluje David Reichel, ředitel divize CCV eBusiness.

ORION Invoice Flow je navíc napojená na další služby ORION. Jednou z nich možnost financování faktur pro zhodnocení pracovního kapitálu vázaného v přijatých fakturách.


 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?