facebook

Nová služba pro automatizaci zpracování přijatých faktur

CCVBrněnská společnost CCV Informační systémy nově nabízí službu ORION Invoice Flow pro automatizaci příjmu faktur a usnadnění zpracování dokladů, ale také jejich důvěryhodnou archivaci až po import do podnikového ekonomického systému. Služba je zajímavá především tím, že automatizuje zpracování faktur v různých formátech bez nároků na obsluhu.



Digitalizace účetnictví je už delší dobu zřejmý trend. Na evropské úrovni dochází k harmonizaci formátů i legislativy k posílení implementace elektronické fakturace do účetní praxe. Stále více proto do firem přichází originály dokladů v elektronické podobě, a o to problematičtější se stává jejich dvojkolejnost s papírovými formáty. ORION Invoice Flow proto sjednocuje všechny potřebné nástroje pro automatizaci příjmu a zpracování faktur bez ohledu na to, jestli do firmy přijde faktura v obálce, faxem, jako PDF příloha e-mailu, ve strukturovaném formátu (EDI, XML, IDOC, ISDOC apod.) nebo dokonce obrázek JPG.

Služba přináší nejen automatizované pořízení faktur, evidenci a kontrolu, ale díky elektronickému workflow zkracuje schvalování faktur ze dnů na minuty. Bez ručního přepisování a chyb je následně automaticky načte do podnikového systému a zároveň archivuje po zákonem stanovenou dobu.

Snadnější práce bez papírů až po proplacení

„Služba umožňuje 100 % všech faktur zpracovat do systému automaticky v elektronickém formátu a u zbožových faktur až 90 % všech faktur lze zpracovat procesem likvidace vůči objednávce plně automaticky bez zásahu lidské ruky. Obsluha pak u 10 % faktur řeší pouze neshody,“ vysvětluje David Reichel, ředitel divize CCV eBusiness.

ORION Invoice Flow je navíc napojená na další služby ORION. Jednou z nich možnost financování faktur pro zhodnocení pracovního kapitálu vázaného v přijatých fakturách.


 
OLTIS group
  

- Inzerce -

Co vzít v úvahu při výběru maloobchodního systému?

Segment maloobchodu je plný úkolů. Od manipulace s rozsáhlým množstvím skladových položek přes správu zákazníků a věrnostních programů, promočních akcí, propojení on-line obchodu a kamenných prodejen až po řízení zaměstnanců.