facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová služba pro automatizaci zpracování přijatých faktur

CCVBrněnská společnost CCV Informační systémy nově nabízí službu ORION Invoice Flow pro automatizaci příjmu faktur a usnadnění zpracování dokladů, ale také jejich důvěryhodnou archivaci až po import do podnikového ekonomického systému. Služba je zajímavá především tím, že automatizuje zpracování faktur v různých formátech bez nároků na obsluhu.



Digitalizace účetnictví je už delší dobu zřejmý trend. Na evropské úrovni dochází k harmonizaci formátů i legislativy k posílení implementace elektronické fakturace do účetní praxe. Stále více proto do firem přichází originály dokladů v elektronické podobě, a o to problematičtější se stává jejich dvojkolejnost s papírovými formáty. ORION Invoice Flow proto sjednocuje všechny potřebné nástroje pro automatizaci příjmu a zpracování faktur bez ohledu na to, jestli do firmy přijde faktura v obálce, faxem, jako PDF příloha e-mailu, ve strukturovaném formátu (EDI, XML, IDOC, ISDOC apod.) nebo dokonce obrázek JPG.

Služba přináší nejen automatizované pořízení faktur, evidenci a kontrolu, ale díky elektronickému workflow zkracuje schvalování faktur ze dnů na minuty. Bez ručního přepisování a chyb je následně automaticky načte do podnikového systému a zároveň archivuje po zákonem stanovenou dobu.

Snadnější práce bez papírů až po proplacení

„Služba umožňuje 100 % všech faktur zpracovat do systému automaticky v elektronickém formátu a u zbožových faktur až 90 % všech faktur lze zpracovat procesem likvidace vůči objednávce plně automaticky bez zásahu lidské ruky. Obsluha pak u 10 % faktur řeší pouze neshody,“ vysvětluje David Reichel, ředitel divize CCV eBusiness.

ORION Invoice Flow je navíc napojená na další služby ORION. Jednou z nich možnost financování faktur pro zhodnocení pracovního kapitálu vázaného v přijatých fakturách.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.