Nová služba přímého bankovnictví

SmartBanka_606.jpgŽivnostenská banka začala s platností od 1. února 2006 nabízet klientům novou službu přímého bankovnictví SmartBanka postavenou na moderní technologii Java. SmartBanka využívá výhod mobility GSM bankovnictví a přehlednosti, které nabízí internet. U SmartBanky komunikace mezi klientem a bankou probíhá prostřednictvím mobilního telefonu pomocí datových přenosů přes internetového rozhraní. Od GSM bankovnictví se liší tím, že účet je ovládán online připojením, nikoli pomocí SMS zpráv a technologie SIM Toolkit.

SmartBanku bude možné využívat na všech telefonech s podporou standardu Java 2.0. Klient může s pomocí SmartBanky zjistit aktuální informace o stavu účtu, pohyby na účtech, zadávat jednorázové tuzemské korunové a konverzní úhrady včetně možnosti potvrzení příkazu e-mailem, faxem nebo SMS zprávou, spravovat trvalé korunové platební příkazy, zadávat termínované vklady, dobíjet předplacené SIM karty, zakládat trvalé objednávky pro automatické zasílání informací. Zřízení SmartBanky je zdarma, poplatek za měsíční vedení je stejně jako u jiných kanálů přímého bankovnictví 30,- Kč měsíčně. V rámci kteréhokoli balíčku Osobní Menu, Business Menu a Professional Menu je zřízení i vedení SmartBanky zdarma.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.