facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová služba přímého bankovnictví

SmartBanka_606.jpgŽivnostenská banka začala s platností od 1. února 2006 nabízet klientům novou službu přímého bankovnictví SmartBanka postavenou na moderní technologii Java. SmartBanka využívá výhod mobility GSM bankovnictví a přehlednosti, které nabízí internet. U SmartBanky komunikace mezi klientem a bankou probíhá prostřednictvím mobilního telefonu pomocí datových přenosů přes internetového rozhraní. Od GSM bankovnictví se liší tím, že účet je ovládán online připojením, nikoli pomocí SMS zpráv a technologie SIM Toolkit.

SmartBanku bude možné využívat na všech telefonech s podporou standardu Java 2.0. Klient může s pomocí SmartBanky zjistit aktuální informace o stavu účtu, pohyby na účtech, zadávat jednorázové tuzemské korunové a konverzní úhrady včetně možnosti potvrzení příkazu e-mailem, faxem nebo SMS zprávou, spravovat trvalé korunové platební příkazy, zadávat termínované vklady, dobíjet předplacené SIM karty, zakládat trvalé objednávky pro automatické zasílání informací. Zřízení SmartBanky je zdarma, poplatek za měsíční vedení je stejně jako u jiných kanálů přímého bankovnictví 30,- Kč měsíčně. V rámci kteréhokoli balíčku Osobní Menu, Business Menu a Professional Menu je zřízení i vedení SmartBanky zdarma.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.