Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 20. 11. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nová služba ATOM ONE jako prevence proti útokům hackerů

KPCS CZSpolečnost KPCS CZ dnes uvedla na trh cloudovou službu ATOM ONE, která nabízí zajištění prevence před kybernetickými útoky a výpadky informačních systémů. Provozovatel služby tvrdí, že během pár desítek minut od aktivace služby budou její uživatelé schopni identifikovat bezpečnostní a provozní nedostatky svého IT prostředí a získat přehled o jeho slabých místech. Zároveň jim služba nabídne řešení nalezených problémů.



ATOM ONE poskytne na jednom místě přehled o provozních a bezpečnostních parametrech IT prostředí firmy, nebo organizace, která se rozhodne tuto službu využívat. Služba zajistí sběr a analýzu bezpečnostních událostí a doporučí preventivní kroky pro předcházení kybernetickým útokům či výpadkům. Služba sleduje parametry ve čtyřech oblastech - provoz, bezpečnost, kapacita a dostupnost. Každá z kategorií je hodnocena a v každé z nich je možno vidět, v čem je problém a jak ho řešit, a to napříč cloudovým i on-premise prostředím.

Dashboard

„ATOM ONE je založen na expertních znalostech našich lidí a odráží potřeby organizací z pohledu kybernetické bezpečnosti. Jako preventivní nástroj jim totiž pomáhá odhalit útok dříve, než k němu dojde, a tím může organizacím ušetřit mnoho starostí a finančních prostředků,“ říká Miroslav Knotek, CEO společnosti KPCS CZ.


 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.