Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 20. 11. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nová sada aplikací pro kancelářskou práci v cloudu

DenevySoftwarová společnost Denevy přišla s novou sadou aplikací pod názvem Online kancelář. Sada integruje aplikace pro vytváření dokumentů, jejich sdílení a vzájemnou komunikaci prostřednictvím emailu, chatu a aplikace Voice.



Online kancelář nabízí funkcionality, které zahrnují všechny podstatné kancelářské činnosti – email, vytváření dokumentů, tabulek, prezentací a jejich následné sdílení a komunikaci v rámci týmu. Z hlavního rozhraní se uživatel dostane napříč všemi dokumenty, projekty, ke svému kalendáři a k dalším praktickým funkcím, které Online kancelář nabízí.

Nový produkt je přímou reakcí na letošní akceleraci změn v organizaci práce. „Online kancelář klade důraz na vzájemnou propojenost aplikací v online prostředí. Právě akcentem na sdílení aktivit se odlišuje od jiných kancelářských aplikací,“ komentuje nový produkt Andrej Hyben, ředitel Denevy.

Online kancelář je postavena na úspěšném kancelářském produktu OnlyOffice, ke kterému byly doplněny návazné služby v komplexní kancelářský ekosystém. „Těší nás, že OnlyOffice dostal v rámci naší spolupráce s Denevy další rozměr a bude ještě více užitečným nástrojem pro české uživatele,“ doplňuje Oleg Gonchar, Senior Sales Manager lotyšské společnosti Ascensio System SIA, dodavatele OnlyOffice.


 
  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.

  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.