Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 20. 11. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nová sada aplikací pro kancelářskou práci v cloudu

DenevySoftwarová společnost Denevy přišla s novou sadou aplikací pod názvem Online kancelář. Sada integruje aplikace pro vytváření dokumentů, jejich sdílení a vzájemnou komunikaci prostřednictvím emailu, chatu a aplikace Voice.



Online kancelář nabízí funkcionality, které zahrnují všechny podstatné kancelářské činnosti – email, vytváření dokumentů, tabulek, prezentací a jejich následné sdílení a komunikaci v rámci týmu. Z hlavního rozhraní se uživatel dostane napříč všemi dokumenty, projekty, ke svému kalendáři a k dalším praktickým funkcím, které Online kancelář nabízí.

Nový produkt je přímou reakcí na letošní akceleraci změn v organizaci práce. „Online kancelář klade důraz na vzájemnou propojenost aplikací v online prostředí. Právě akcentem na sdílení aktivit se odlišuje od jiných kancelářských aplikací,“ komentuje nový produkt Andrej Hyben, ředitel Denevy.

Online kancelář je postavena na úspěšném kancelářském produktu OnlyOffice, ke kterému byly doplněny návazné služby v komplexní kancelářský ekosystém. „Těší nás, že OnlyOffice dostal v rámci naší spolupráce s Denevy další rozměr a bude ještě více užitečným nástrojem pro české uživatele,“ doplňuje Oleg Gonchar, Senior Sales Manager lotyšské společnosti Ascensio System SIA, dodavatele OnlyOffice.


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.