Nová revizní aplikace Inspecto existuje v mobilní i webové verzi

Společnost Inspecto začala prodávat stejnojmennou aplikaci určenou pro provádění a evidenci revizí. Inspecto je online software, který díky plánovači a přednastaveným postupům usnadňuje a zrychluje provádění revizních činností. Aplikace vytváří evidenci klientů i jednotlivých měřidel, zajišťuje metrologický proces a nabízí aktivní propojení aplikace na definice technických normativů. Obsahuje rovněž průběžně aktualizovanou databázi závad, která má přes 20 000 položek. Inspecto pracuje na mobilních zařízeních (Android) i v běžných webových prohlížečích. Umožňuje tak vytvoření revizní zprávy přímo v místě revize.



Tomáš Šimek CTO ve společnosti Inspecto k vývoji aplikace říká: “Na počátku jsme si stanovili cíl vytvořit užitečný nástroj, který zrychlí provedení jakékoli technické revize, sníží související administrativní zátěž a systémově umožní sdílení databází. To zjednoduší i každý následující revizní úkon a také vytváření následných revizí.”

Aplikace aktuálně obsahuje modul pro revize vyhrazených technických elektrických zařízení (VTEZ), který se skládá z oddílů elektrické stroje, zařízení pro obloukové svařování, elektrické spotřebiče a systém ochrany před bleskem. V lednu 2019 pak bude doplněn o oddíl elektroinstalace. Každý oddíl obsahuje šablony pro revizní činnost dle konkrétních norem. Inspecto pracuje na principu přednastavených postupů, které zajišťují optimální sled revizních činností. Revizní technik má ale stále možnost kdykoli doplnit specifickou dokumentaci nebo rozšířit rozsah prohlídek a měření.


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.