Aktuality -> IT společnost - 25. 2. 2009

Nová organizační struktura ARBES

Společnost ARBES Technologies provedla s cílem přiblížit se ještě více svým zákazníkům významné změny v organizační struktuře. Vznikly celkem tři divize, které disponují ucelenou nabídkou softwarových řešení pro jednotlivé konkrétní segmenty trhu: podnikové aplikace pro soukromý i veřejný sektor, bankovnictví a obchodování s cennými papíry. Vedení divize podnikových informačních systémů se ujal Pavel Jiruše (34), který je novou posilou společnosti ARBES Technologies. Pavel Jiruše, absolvent oboru Informační technologie na Vysoké škole ekonomické v Praze. Do společnosti ARBES Technologies přišel z firmy Oracle, kde byl zodpovědný za vedení projektových týmů při zavádění ERP řešení u zákazníků. V nové funkci má na starosti vývoj, prodej, implementaci i podporu ERP řešení ARBES FEIS a ostatních podnikových aplikací, mezi něž dále patří ARBES CRM, Leasing, Workflow, BI aj.



Divizi FIS (informační systémy pro finanční instituce) povede Roman Havlík (39), který se finančním produktům ve společnosti ARBES Technologies věnuje již od roku 1998. V rámci své nové pozice má na starosti vývoj, prodej, implementaci i podporu produktů ARBES TOPAS (systém pro správu investic a obchodování na kapitálových trzích) a ARBES TA (Transfer Agency, systém pro správu portfolia podílových fondů). Roman Havlík absolvoval obor Informační technologie na Vysoké škole ekonomické a své profesní zkušenosti sbíral mimo jiné i ve společnostech PPF, LIFOX či RH FIN.

Poslední divizi tvoří informační systémy pro bankovnictví, mezi něž patří především core bankingový systém ARBES OBS. V čele této divize stojí Dalibor Lošťák (42), jeden z původních zakladatelů firmy, který je s firmou spjat od samého počátku a spolupodílel se na vývoji většiny produktů a řešení. Dalibor Lošťák vystudoval obor Stochastické procesy, operační systémy na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské při ČVUT v Praze.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.