facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 18. 10. 2006

Nová kontaktní centra společnosti Lenovo

Lenovo_Centrum_642.jpgSpolečnost Lenovo Czech Republic rozšiřuje síť svých kontaktních center. Po Praze a Plzni se Lenovo Centra dostávají i do Českých Budějovic a Zlína. Lenovo Centrum v Českých Budějovicích bylo otevřeno během léta ve spolupráci s firmou Oasa Computers CB na adrese Komenského 15. Lenovo Centrum ve Zlíně bude otevřeno v průběhu listopadu ve spolupráci se společností Orange & Green na adrese Třída Tomáše Bati 398, Zlín-Louky.

První kontaktní a servisní centrum společnosti Lenovo otevřené 24.10.2005 ve spolupráci se společností MacSource/Kinetik se nachází na adrese Bělehradská 68, Praha 2. Druhé centrum je pro veřejnost otevřeno v prostorech společnosti Orange & Green od 23.11.2006 v Plzni na adrese Tylova 27. Kontaktní body Lenovo Centrum slouží široké veřejnosti především jako servisní a konzultační střediska. Zájemci o produkty společnosti Lenovo tak mají možnost seznámit se s produktovým portfoliem a načerpat potřebné informace o aktuálních nabídkách. Po Praze, Plzni, Českých Budějovicích a Zlíně se plánuje postupné otevření i v dalších významných městech.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.